Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam głupawy problem:zrobilem hightpoly w zbrushu,w zmapperze zstworzylem normal mape do low poly tego samego obiektu.Obiekt low poly wyeksportowalem do maxa>W maxie ustawilem w material editorze bump map jako normal bump,dalem texture normalmapa z zmappera i wszystko sie pochrzanilo,probowalem kupe tutoriali,ale nic nie kumam.Mam jeszcze jedno pytanie:w maxie,w rttnormalmap potrzebuje normal mapy i diff.jak w zbrushu wygenerowac diffa??

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 734
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

chyba mi chodzilo o to,jak bede mial problemy,to sie jeszcze tutaj odezwe.

dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności