Napisano 24 Sierpień 200618 l Mam głupawy problem:zrobilem hightpoly w zbrushu,w zmapperze zstworzylem normal mape do low poly tego samego obiektu.Obiekt low poly wyeksportowalem do maxa>W maxie ustawilem w material editorze bump map jako normal bump,dalem texture normalmapa z zmappera i wszystko sie pochrzanilo,probowalem kupe tutoriali,ale nic nie kumam.Mam jeszcze jedno pytanie:w maxie,w rttnormalmap potrzebuje normal mapy i diff.jak w zbrushu wygenerowac diffa??
Napisano 24 Sierpień 200618 l http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22182&page=3 -> możesz zacząć czytać od mojego postu #119
Napisano 25 Sierpień 200618 l Autor chyba mi chodzilo o to,jak bede mial problemy,to sie jeszcze tutaj odezwe. dzieki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto