Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam model high poly i chciałbym go wyeksportować do 3dsmaxa, żeby potem zrobić na jego podstawie low poly model. I tu zaczyna sie problem;p

Jak można to zrobić ? Myślałem o zbudowaniu go metoda face2face tak, żeby face'y były przyciągane do modelu z zbrusha i układały się na nim?

Ewentualnie jeśli nie da się czegoś takiego zrobić to może ktoś się podzieli taką wiedzą jak zrobić model low z high np: gdybym chciał później wypalić na nim normalmapke?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Snap 2,5D lub 3D. Klawisz S. Można ustawić do czego ma być przyciągany wybrany element - w twoim przypadku najlepiej do surface albo vertex. Co do sposobu modelowania, to poly modeling od face'a począwszy przez wyciąganie vertexów i ich scalanie chyba byłby najodpowiedniejszy

Napisano

Heh no właśnie cos kombinowałem z opcjami snap i pewnie wystarczyłoby mi ustawienie przyciągania do "surface" ale niestety nie ma tego w maxie a inne tryby jak "vertex" lub "edge/segment" są gorsze od ręcznego ustawiania wszystkiego. Co do Twojej metody to masz na myśli klonowanie vertexow i poźniej create poly z nich czy zabawe z shiftem i edgami?

Co do 2. pytania to jest ono nadal aktualne jeśli macie jeszcze jakieś fajne patenty to możecie się podzielić ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności