Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam model high poly i chciałbym go wyeksportować do 3dsmaxa, żeby potem zrobić na jego podstawie low poly model. I tu zaczyna sie problem;p

Jak można to zrobić ? Myślałem o zbudowaniu go metoda face2face tak, żeby face'y były przyciągane do modelu z zbrusha i układały się na nim?

Ewentualnie jeśli nie da się czegoś takiego zrobić to może ktoś się podzieli taką wiedzą jak zrobić model low z high np: gdybym chciał później wypalić na nim normalmapke?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 785
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Snap 2,5D lub 3D. Klawisz S. Można ustawić do czego ma być przyciągany wybrany element - w twoim przypadku najlepiej do surface albo vertex. Co do sposobu modelowania, to poly modeling od face'a począwszy przez wyciąganie vertexów i ich scalanie chyba byłby najodpowiedniejszy

Napisano
  • Autor

Heh no właśnie cos kombinowałem z opcjami snap i pewnie wystarczyłoby mi ustawienie przyciągania do "surface" ale niestety nie ma tego w maxie a inne tryby jak "vertex" lub "edge/segment" są gorsze od ręcznego ustawiania wszystkiego. Co do Twojej metody to masz na myśli klonowanie vertexow i poźniej create poly z nich czy zabawe z shiftem i edgami?

Co do 2. pytania to jest ono nadal aktualne jeśli macie jeszcze jakieś fajne patenty to możecie się podzielić ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności