Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Na wstepie chcial bym podkreslic ze jest to moja pierwsza praca i umieszczam ja tylko po to by upewnic sie czy ide w dobrym kierunku.

Model jest jak narazie w bardzo wczesnej fazie produkcji, jednak postaram sie umieszczac screeny w miare postepow ;)

i mam jeszcze pytanie.. czy mogl by mi ktos mniej wiecej wytlumaczyc lub podeslac link do jakiegos tutka jak zrobic render typu np. jak ten w temacie nizej o maybachu?(biala karoseria z zakluceniami) Przegladalem setki tutoriali o renderingu jednak nic nie znalazlem... I jeszcze dlaczego w maxie moje auto ma tak poszarpane krawedzie?

Licze na profesjonalne i bezlitosne uwagi ;d

Pozdro.

 

4ky9.th.jpg 3cz8.th.jpg 2mv7.th.jpg 1tj0.th.jpg 5at5.th.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 870
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw ukoncz modelling pozniej baw sie w rendring - nawet sie rymnelo ;P Musisz popracowac nad topologia siatki chociaz widze ze idziesz w dobrym kierunku. Jak dodasz Meshsmootch to ci sie balagan zrobi... Chyba ze to ma byc low poly... A tutkow jest od groma i troche w sieci - wystarczy poszukac... Takze mowie... dokoncz najpierw modelowanie a pozniej pomyslimy i pomozemy :)

Napisano
  • Autor

a chcialem tylko zobaczyc jak to sie bedzie prezentowac na takim renderku malym bo prosto z 3d'sa to kicha straszna... a co do siatki to racja jak dodam mesmooth to balagan straszny sie robi... co moge w niej zmienic? co robie zle? bo z zalozenia nie mial to byc model low-poly ;)

Napisano

Przedewszystkim musisz zlikwidować kilka trójkątów wykasować kilka niepotrzebnych lini i powinno być ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności