dyb3k Napisano 3 Wrzesień 2006 Napisano 3 Wrzesień 2006 chodzi mi o to ze czesc ubrania chce kontrolowac skinem a czesc clothem. robie tak:dziele ubranie na 2 fragmenty.jednemu przypisuje modyfikator cloth.potem dodaje edit poly i podlaczam druga czesc ubrania.dodaje skina i ustalam jaka kosc ma deformowac jaki obszar dodanego fragmentu ubrania.niestety jak robie symulacje ubrania w cloth to tam gdzie bylo polaczenie dwoch fragmentow ubran robi sie przerwa. chodzi o to ze po polaczeniu i uzyciu weld i tak te vertexy sie rozpadaja.czy jest jakas metoda zeby to zadzialalo? ps czy ktos wie dlaczego nie moge dolaczac obrazkow do wiadomosci?
dyb3k Napisano 4 Wrzesień 2006 Autor Napisano 4 Wrzesień 2006 widze ze jest to problem trudniejszy niz myslalem ale moze jednak ktos wie jak to zrobic?
Bart5 Napisano 7 Wrzesień 2006 Napisano 7 Wrzesień 2006 Tego po prostu nie da się zrobić w reactorze. Znajdziesz to nawet w pomocy pisanej przez twórców maxa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się