Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chodzi mi o to ze czesc ubrania chce kontrolowac skinem a czesc clothem. robie tak:dziele ubranie na 2 fragmenty.jednemu przypisuje modyfikator cloth.potem dodaje edit poly i podlaczam druga czesc ubrania.dodaje skina i ustalam jaka kosc ma deformowac jaki obszar dodanego fragmentu ubrania.niestety jak robie symulacje ubrania w cloth to tam gdzie bylo polaczenie dwoch fragmentow ubran robi sie przerwa. chodzi o to ze po polaczeniu i uzyciu weld i tak te vertexy sie rozpadaja.czy jest jakas metoda zeby to zadzialalo? ps czy ktos wie dlaczego nie moge dolaczac obrazkow do wiadomosci?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

widze ze jest to problem trudniejszy niz myslalem ale moze jednak ktos wie jak to zrobic?

Napisano

Tego po prostu nie da się zrobić w reactorze.

Znajdziesz to nawet w pomocy pisanej przez twórców maxa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności