Napisano 3 Wrzesień 200618 l chodzi mi o to ze czesc ubrania chce kontrolowac skinem a czesc clothem. robie tak:dziele ubranie na 2 fragmenty.jednemu przypisuje modyfikator cloth.potem dodaje edit poly i podlaczam druga czesc ubrania.dodaje skina i ustalam jaka kosc ma deformowac jaki obszar dodanego fragmentu ubrania.niestety jak robie symulacje ubrania w cloth to tam gdzie bylo polaczenie dwoch fragmentow ubran robi sie przerwa. chodzi o to ze po polaczeniu i uzyciu weld i tak te vertexy sie rozpadaja.czy jest jakas metoda zeby to zadzialalo? ps czy ktos wie dlaczego nie moge dolaczac obrazkow do wiadomosci?
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Autor widze ze jest to problem trudniejszy niz myslalem ale moze jednak ktos wie jak to zrobic?
Napisano 7 Wrzesień 200618 l Tego po prostu nie da się zrobić w reactorze. Znajdziesz to nawet w pomocy pisanej przez twórców maxa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto