Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam jestem nowiutki w 3dmax i chcialem sie czegos nauczyc.

dokladnie mam znaczek (puzzel) ktory chce zrobic jako bryłe.

czytam forum od 2 dni i nie udalo mi sie go zrobic:(

 

puzzla robie taka metoda jak napisaliscie w pierwszym poscie " 3ds max - tricki, i cenne rady."

i doszedlem do moentu -

 

"Chamferujemy górny polygon (po to aby móc używać loopa oraz mieć ładne przejscia przy podpisaniu wszystkich polygonów do jednego smooth group)

http://img231.imageshack.us/img231/379/50gn.jpg "

 

u mnie wyflada to tak:

http://img373.imageshack.us/img373/4972/klocuj2.png

 

no i gdzie ja mam ten polygon zaznaczyc?? to chyba trzeba skonwertowac ze splinow??

bo w tym bevelu nie moge zaznaczac w ogole ani polygonow ani krawedzi:)

 

z gory dziekuję za pomoc:)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 802
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrob lepiej obrys splainem i dodaj modyfikator edit mesh, polly albo inna kupe i wtedy bedziesz mogl zaznaczac poligony :)

Napisano

hm dokladnie chodzi mi o taki "tutek"

 

4. Niektóre obiekty można zbudować szybciej i prościej używając splainów jako baze pod model. Tutaj krótki tutorial :

- Budujemy 2 prostokąty:

http://img220.imageshack.us/img220/4907/17fo5.jpg

- Konwertujemy je do editable splain i attach'ujemy jeden do drugiego:

http://img209.imageshack.us/img209/9480/22km1.jpg

- Filetujemy wszystkie vertexy:

http://img220.imageshack.us/img220/5846/39in.jpg

- Aby uprzestrzennić splaina używamy bevela:

http://img209.imageshack.us/img209/1378/43wl.jpg

***- Chamferujemy górny polygon (po to aby móc używać loopa oraz mieć ładne przejscia przy podpisaniu wszystkich polygonów do jednego smooth group)

http://img231.imageshack.us/img231/379/50gn.jpg

- Zaznaczamy 2 edge:

http://img231.imageshack.us/img231/3672/64jq.jpg

- I używamy na nich loop selection:

http://img483.imageshack.us/img483/6935/74mm.jpg

- Chamferujemy kilkakrotnie zaznaczone edge, w celu uzyskania zaokrąglenia:

http://img231.imageshack.us/img231/4919/82tf.jpg

- Robimy to samo na dole:

http://img231.imageshack.us/img231/9528/96qk.jpg

 

 

 

to na grubo to miejsce gdzie sie zawiesilem.

bo obrys zmienilem na mesh i dac tego chamfer edge czy vertexa?

Napisano

masz racje zadzialalo to .inset:)

ale znowu problem:/

mam 3dsmaxa5 i w jego helpie nie ma nic na temat loop selection.

czy on nie obsluguje tego??

 

przed chamferem zrobilem raz recznie ale to z 5-10 razy trzeba zrobic:/

 

a jesli nie ma tego w maxie5 to jaki inny sposob jest na wygladzenie krawedzi??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.