Skocz do zawartości

splainy + surface = gdzie jest auto ??


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

wiec tak robie to juz kolejny miesiac i nie potrafie zrobic przez surace ciagle mi wychodzi jakos dziwnie:

tak wyglada zewnatrz

zewn.gif

tak wewnatrz

wewn.gif

a tak siata

siatka.gif

co ja robie nie tak

 

 

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no fajnie ale 2-sided dalem ale nie o to chodzi ja jeszcze wogole nie nakladałem zadnej opcji z material editor pozatym gdzie jest ten invent normals??

wiec zrobilem tym 2sided ale wychodzi mi carny kolor zewnatrz ale znalazłem fajna funkcje w surface a jest to flip normal, on odwraca to i jest tylko nie wiem czy to ma jakies znaczenie w dalszym projektowaniu

Napisano

Hmmmm..... zadnych znaczacych konsekwencji nie widze. Normale maja znaczenie dla wyswietlania modelu, transformacji, przyjmowania swiatla i... czas renderowania. Gdy model jest 2-sided czas renderowania tego obiektu podwaja sie.

 

Pracuj spokojnie i poczytaj w Helpie o Normals :P

Napisano

Ja mialem podobnego problema z tymi normalnymi.. ale to tylko dlatego ze nie mialem zespawanych wszystkich wierzcholkow! Zaznaczylem wszystkie.. zapodalem prawym przyciskiem menu i dalem weld verticles... no i fitko sie naprawilo ^_^

Napisano

moze i mozna bylo gdybym go znalazł ale jak narzie wyszlo mi to tak

 

03.gif

04.gif

siatka mi stroche nie wyszła ale poprawie to niedlogo.

jeszcze kupe pracy przedemna ale cos juz uzyskałem bynajmniej mam juz jakis wyglad a nie same splainy

 

zmienilem obrazki, ale jak na kompletnego lamera to dosc mi to wyszlo i co odziwo nie potrzebowałem wlanczac FLIP NORMALS

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności