Jump to content

robczan

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. przez straszna jakosc tych obrazkow, twoja praca wyglada na tendete... a wiem ze gdyby jakosc byla lepsza to cala praca sprawialaby wrazenie b.dobrej... popraw to dla swojego dobra.
  2. ty salvator jak zwykle musisz gadac takie glupoty, nic konstruktywnego, tylko albo o regulaminie, albo inne bzdety. o co ci kurde chodzi? przestrzeganiem regulaminu przez innych niech cie g**** obchodzi bo nie jestes moderatorem. i pewnie nigdy nie bedziesz, wiec skoncz sie podlizywac
  3. najlepsze sa te amortyzatory wbite w opony. jestes moim idolem grafiki 3d, a twoj autobus to juz przebija wszystko: (http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=2550) trzymaj tak dalej! jaki jest twoj nastepny projekt? mCh: moja pierwsza praca tez byl cave tutorial:)
  4. okej, to pisze na temat pracy: zrobilem ja glownie dlatego ze nauczylem sie troche lapiej obslugi mental raya. chodzilo glownie o to zeby umiec dostosowac gi, fg itd... nauczyl mnie tego PENdzel, i bardzo mu za to dziekuje, gdyz juz cos wiem na temat tego renderera. co do pracy, to osobiscie mi sie podoba, ta szyba to miala byc wlasnie taka z grubego szkla. taka numeracja jest w hotelach na pewno. czemu kolor zolty nie moze byc? i o co wam chodzi z tymi drzwiami? mi sie osobiscie nie podobaja te fotony... nie wiem jak je calkowicie wyeliminowac, pewnie musialbym ustawic fg sampling na 500... a wtedy renderowaloby sie cos okolo czterdziestu godzin...
  5. http://www.skow.lh.pl/autors/robczan/normal/korytarzyk.jpg
  6. http://www.skow.lh.pl/autors/robczan/normal/szklaneczkamr.jpg
  7. czy ma ktos rysunek na ktorym sa runy wystepujace na pierscieniu z powiesci 'wladca pierscieni'? bardzo ich potrzebuje
  8. 'wyszłeś' na totalnego laika
  9. - pentium 4 2.6 GHz HT - Radeon 9800 128mb ram - 1024mb RAM (2x512mb) pc-400, Kingston - Plyta glowna MSI 875P Neo FIS 2R (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6831) - Monitor Iiyama 18' AS4637UT (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3895) - Barracuda 40gb, ale 8kb keszu
  10. wcisnij 'x'
  11. pewnie uzywasz zwyklego swiatla, a nie MR...
  12. robczan replied to a post in a topic in mental Ray
    ODZNACZ "radius" w sekcjach [Global illimination] i [Photons(caustisc & GI)]. Radiusy maja byc tylko aktywne w FG. wydluzy to jednak znacznie czas renderingu, ale zlikwiduje, hmm jak to nazwac, "slady po fotonach GI"
  13. robczan replied to nonejm's topic in 3ds max
    zmien wszystkie materialy sceny na 'mental ray'. w miejsce 'photon' tego materialu wstaw szader 'photon basic' i po klopocie. aha, i nie zapomnij we wlasciwosciach szklanego obiektu zaznaczyc 'generate caustics'.
  14. robczan replied to Prezo's topic in 3ds max
    jezeli chodzi o scanline, to ostatnio zaczalem podejrzewac, ze area shadows zostaly wprowadzone dla tych, ktorzy nie potrafia poslugiwac sie mapa cienia.... szybciej sie renderuje (nawet jak ustawisz se duzy rozmiar mapy), a rozmycie jest o wiele ladniejsze. i wogole lepsze mi sie wydaja, ale moze sie myle
  15. robczan replied to xorgie's topic in 3ds max
    tak. wlacz po prostu przyciaganie do srodka krawedzi i uzyj cut.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy