Skocz do zawartości

nonejm

Members
  • Liczba zawartości

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana nonejm w dniu 4 Wrzesień 2010

Użytkownicy przyznają nonejm punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

nonejm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

31

Reputacja

  1. nonejm

    Region renderu

    1. wlacz w viewporcie show safe frames 2. we frame bufferze ikonka srgb na dole pod oknem renderingu
  2. data operatorem mozna cos takiego zrobic. samplujesz kolor z obiektu i mnozysz jego wartosc przez skale najblizszego partikla. (nody select object + geometry->point color, mnozymy przez np 0.001 * input standard->scale i wypluwamy output standard->scale)
  3. pozostaje tylko wyłączyć "visible to reflections" dla szyby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności