Skocz do zawartości

The Hobbit: The Desolation of Smaug - trailer


Miłosz3ds

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ooo dobry trailer na poczatek dnia :)

 

Moim znajomym nie majacym zielonego pojegia o cgi przecietnie bardziej sie podobalo niz tym ktorzy cos o cgi wiedza i sami pracuja jako "graficy"(bez obrazy do nikogo za "grafikow", sam jestem takim "grafikiem"). Wydaje mi sie jednak ze to wynika troche z niespelnioncyh ambicji i frustracji, bo chcialoby sie pracowac przy takich produkcjach. Poza tym hipsterstwo jest w modzie i komentarz typu "bad cgi" o superprodukcji czyni cie lepszymw swojej dziedzinie :D

 

Dziendobry wszystkim! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komentarze "Bad CGI" po pierwszym trailerze są niepotrzebne, bo do grudnia jeszcze trochę czasu zostało. A jak ktoś oglądał dodatki na płytach do poprzednich filmów to wie, że pewnie efekty będą poprawiane do ostatniej sekundy przed premierą ;) Co innego komentarze typu "Too Much CGI" z tymi bym się już zgodził :P

 

Mi się trailer podoba, zapowiada się fajna przygoda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...nie wiem dlaczego ale... trochę jak gra wygląda;/ jakoś nie leży mi... ten smok na końcu też jakiś taki wstawiony... O_O dziwne bo poprzednia część była świetna a tutaj... CG widać że jest wstawione, efekty też, ....takie to nie dopieszczone ....? ;/ :( mam nadzieje ze jeszcze posiedzą nad tym:)

Edytowane przez Selena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale fajne komentarze :D Zastanawiam sie tylko czemu wy jeszcze w polscie siedzicie a nie pracujecie z peterem jacksonem? :) Wyglada bardzo dobrze :) Rozumiem ze mozna wytykac bledy w roznych rzeczach ktore od razu sie rzucaja w oczy co sam zreszta robie. Chocby sam ostatnio marudzilem ze Geralt ma zbroje jak panienka :) Ale szukac w caly dziury? C'mon :)