Jump to content

czaps

Members
  • Content Count

    272
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Excellent

About czaps

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/03/1977

City (optional)

  • Miasto
    PL/GY

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czaps

    studia

    Odnosnie szkolen w Polsce moge polecic szkole DRIMAGINE. Slyszalem, ze sa nie najgorsi i nie ma tam przedmiotow tzw. "zapychaczy magisterialnych". 馃槈 pozdro czaps
  2. 馃槈 dobra nie odzywam si臋 wi臋cej w tym temacie bo jeszcze co艣 nam膮c臋 niepotrzebnie 馃槈 i bez morphow i transferow sie moze obyc .
  3. Ciekawe co piszesz. Mi w przypadku mielenia symulacji na nawet brzydkich siatkach to specjalnie nie przeszkadza. Solver sobie z tym jako艣 radzi . Na koniec siatka jest taka jakby艣 sobie j膮 dowolnie g艂aska艂 i Quadowa艂 wcze艣niej. Wi臋cej nie b臋de ju偶 klika艂 w tym temacie w takim razie 馃槈 p.s moja praca dopiero si臋 zaczyna czasem od MD . A konczy w innych softach plus silnik renderuj膮cy st膮d zaciekawi艂a mnie kwestia topologii pod symulacje i tyle w sumie.
  4. Zgadza si臋. Chodzi mi o pliki z MD . Po co to retopo ? Reklamowane itd. . Pewnie ju偶 za stary jestem i nie w temacie .
  5. A co Wy sie tak ta topologia przejmujecie ? 馃槈
  6. JacekC Zastanawiajace jest to co piszesz o PhoenixFD. Nie wiem ktorej wersji uzywasz i na jakim systemie. Ja swego czasu jak testowalem ten fajny plugin nie mialem problemu z malym wykorzystaniem zasobow procka. Nawet bylem zadowolony bo potrafil 100% ramu wykorzystac co czasem powodowalo zwieche kompa nawet. 馃槈 pozdro czaps
  7. Ale Ales sie rozpisal Destro 馃槈 Klasyk ! @ ! Jak sam kiedys wspomniales Maya to jedna wielka lata na lacie. Patch goni patch i jakos to wszystko klei. Nowe updejty kleja poprzednie niedopatrzenia sprzed lat lub niedokonczone rzeczy. Albo to przepisza od nowa albo kiedys Frankenstein sie moze calkiem rozsypac mimo tysiaca "nowosci". Kiedys sie zastanawialem dlaczego firmy uzywaja np. Mayi 2015 podczas gdy juz jest nowa edycja 2019. Wiekszosc tych mayek starych to otwarte API i dodane toole firmowe aby Frankenstein sie trzymal i byl stabilny w miare podczas produkcji.
  8. Auotofdesk zawsze budzi sie 5 lat pozniej niz reszta 馃槈 wyglada fajnie !
  9. Dzidek da艂by艣 ju偶 spok贸j ze swoimi m膮dro艣ciami. Ilekro膰 cz艂owiek wchodzi na forum widzi jedynie Twoje wielokropki ... pozdro czaps
  10. Maciek Jutrzenka Kibicuje i Amd i Nvidii. Fajnie jakby producenci soft贸wtraktowali na r贸wni wsparcie dla kart X oraz Y. Kiedy艣 pam臋tam na kartach serii FireGL z AMD wydajno艣ci na OpenGL by艂y zab贸jcze np. w 3dsmaxie przy ci臋zkich siatkach. Wtedy nie by艂o te偶 problem贸w ze wsparciem driverowym itd. Teraz pewnie sytuacja b臋dzie si臋 zmienia艂a od cen po supporty. I czy dany producent idzie w rozw贸j OpenCL czy tez CUDA a tu ju偶 ka偶da aplikacja wspiera jedno bardziej ni偶 drugie. Jak piszesz czas poka偶e ale na ten moment wybieraj膮c dro偶sze karty z Nvidii lub tan艣ze ale np. szybsze z AMD wybra艂bym pierwsz膮 z opcji dla 艣wi臋tego spokoju na teraz. pozdro czaps
  11. Czy ja wiem Panie Imperator ? ;) Mo偶e jak kto艣 si臋*bawi w notowania gie艂dowe to w ten spos贸b do tego podejdzie. P贸ki co nie widz臋 za du偶o os贸b co tak ch臋tnie na AMD si臋*przenios膮 mimo fajnych cen itd. Z czym Ci te AMDki maj膮 dzia艂a膰 prawid艂owo w kontek艣cie cho膰by GPU renderingu ? Poleci艣z mi jakie艣 programy rederuj膮ce , kt贸re b臋d膮 艣mig膮艂y na tych kartach tak samo fajnie jak na Nvidiach ? M贸wi臋 tu o samym renderingu nie wspominaj膮膰 pracy w GUI w wielu aplikacjach. Nie chc臋 oczywi艣cie by膰*tu wielbicielem Nvidii ale jako艣 nie widz臋 kart AMD jako przejmuj膮ce po cichu "pa艂eczki" wydajno艣ciowe i przede wszystkim kompatybilno艣ciowe. Procki AMD wyda艂a mo偶e i fajne i tanie te "Ryzony" , pewnie zagraj膮 tez fajnie z kartami AMD bo jak maj膮 zagra膰 z innymi kartami w prawid艂owy spos贸b? Widzis偶 to inaczej ? ;) pozdro czaps
  12. Mo偶e problem brakuj膮cego fonta w systemie powoduje problem. Cz臋sto tak jest przy innych systemach ni偶 Win. pozdro czaps
  13. Podsumuj臋 to tak na szybko z mojego punktu widzenia ani za AMD ani za Intelem Ryzen = Sryzen ;) tyle ode mnie w tym w膮tku pozdro czaps
  14. Procek wypada ca艂kiem fajnie w tych testach. Pytanie jak si臋 spisze z kart膮 Nvidia na pok艂adzie i w testach z Xeonami ale tymi "normalnymi" bo na co komu kupowa膰 Xeony z serii 24xxx i to jeszcze w wersji dual to ju偶 chyba dobra opcja dla fanatyk贸w ;))) pozdro czaps
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy