Jump to content

Nemrod

Members
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About Nemrod

  • Rank
    Member
  1. Tutaj system to Winda 7. Więc raczej nie to.
  2. Witam Mam problem z viewportem w Mayce. W momencie kiedy przeciągnę jakikolwiek tekst z np script editora na viewport lub shelf maya natychmiast się wywala (fatal error...). Dokładnie w momencie kiedy "dragowany" tekst opuści okno script editora. Próbowalem na gołej 2017, update 2, 3 - bez różnicy. Ciągle to samo. Nie ma znaczenia też renderer viewportu. Zacząłem podejrzewać problem ze sterownikami karty graf. Przewaliłem kilka - problem ciągle występuje. O dziwo dzieje się tak wyłącznie z Maya 2017. We wszystkich innych wersjach jest ok. I jest tak tylko na jednym kompie. Czy możliwy jest jakiś "konflikt sprzętowy"? Komp to Dell Precision T1700 z Quadro K620. Kompletnie nie mam pojęcia co robić dalej :| Ktoś się zetknął z czyms podobnym? PZdr
  3. Widzę, że przez miesiąc nikt nie odpisał... To ja zapytam ponownie. Czy jest jakieś potwierdzone info kiedy będzie można film zobaczyć w kinach?
  4. Fajnie się oglądało. Od razu podszedłem do tego jak do lajtowego tematu i się nie zawiodłem. Najbardziej mi się podobały smaczki i nawiązania (tak już mam). Drugi raz obejrzałem robiąc pauzy na komentarzach i wpisach - ten o Wiedźminie mimo, że tylko migawka siadł w konwencji idealnie ;) Nawiązania to już wspomniane Big Hero 6, Toy Story (wychodzące "kalekie" zabawki w pokoju Sida), o Terminatorze chyba nie muszę nawet wspominać. No i najważniejsze. Scena przygotowywania do pracy (z latającą kamerą) zupełnie jak... Francis! ;). Czekam na Twardowskiego i powodzenia życzę. PZdr
  5. Mialem dylemat miedzy 3dwidsom a SEB. Jedna i druga bardzo fajna, jednak obie z malymi "ale". U 3dwidsoma zabraklo dokonczenia i dopiesczenia, wyglada momentami ak szkic albo bloki, a u SEBa sam moment urwania jakos mi nie podszedl tak do konca (brak straty rownowai, nogi troche inaczej bym sobie wyobrazal itp). Jednak dynamika i timing u 3dswidsom wziela gore :) PZdr
  6. No ciezko unikac szczegolnie jak sie zamienia w 10 dodatkowych FOXow a arene mozna obiec w kolko w 30 sekund ;)) Mnie ta walka wkurzyla... PZdr
  7. No gra do najdluzszych nie nalezy, ale ja sie zatkalem na jednym momencie (walka z FOXem kiedy sie co chwila klonuje) - poprostu po ktoryms razie przestalo mnie to bawic i zaczelo wkurzac. O ile cala gra trzyma jeden bardzo fajny poziom i nagle taki zonk. Odlozylem narazie na polke i moze wroce, ale nie wiem czy przytych tytulach co teraz wychodza bede mial czas wrocic. A szkoda. Przydaly by sie kody zeby tego jelopa minac, i pograc sobie spokojnie dalej, bo sama gra to miod malina. A jesli chodzi o postacie, to IMO jest to gra w ktorej jest lepszy lipsync i mimika niz w niejednym filmie/demie :) Kai=Bjork, bez dwoch zdan hehe PZdr
  8. Animka bardzo fajna. Troszeczke mi tam dynamiki brakowalo w ruchach, bardzo na miekko wszystko. Fajnie bylo by jakis ostry i szybszy element tam wplesc. Ale i tak najbardziej mnie zmiazdyla animacja 2D poduchy :) Pzdr
  9. Nemrod

    reel: pYo 2008

    Heja Demko bardzo spoko, momentami troche nierowno ale IMO nie jest zle. Gratulacje za udzial w projekcie Linger in Shadows (aczkolwiek tam cos dziwnego sie z lapami psa dzieje ;)) :) PZdr
  10. Milkna bo nie ma tarcia bezposredniego, a pasek sie slizga w najlepsze, co dobre nie jest. Mimo ze WD-40 stricte srodkiem smarnym nie jest, a wlasnie penetrujacym i usuwajacym wode to jednak na poczatku zachowuje sie podobnie do smaru. Potem zacznie i tak piszczec, a do tego poprzyciaga mase kurzu i wszelakich smieci na pasek. Moze taka czynnosc nie bedzie tak niebezpieczna jak np. psikanie sobie na tarcze i zaciski hamulcowe (znam takich asow) ;) ale zdecydowanie bym to odradzal. PZdr
  11. Purple: nie zebym chcial podwazac twoje samochodowe kompetencje, ale smarowanie paska klinowego WD-40 to chyba nie jest najlepszy pomysl... ;) PZdr
  12. Jak to naprawde jest twoja pierwsza w zyciu animacja postaci (wspinanie) w co szczerze mowiac az lekko powatpiewam ;) to faktycznie jestes chyba genialny. Wogole zauwazylem tutaj na forum, ze to juz ktoras osoba z rzedu ktora jako pierwsza czy druga animacje w zyciu robi cos co zdecydowanie nie wylgada na prace zupelnie zielonego animatora. Musi jakis wysyp sie szykuje ;)
  13. E tam nic nie staje w miejscu, droga "sie nie zweza" ani nic z tych rzeczy... Zamien 4 kolka na 2 to bicie 250 nie bedzie trwalo wiecej niz... jakies 15-20 sekund? Wtedy tez powyzej 200 sie robi dopiero ciekawie. W aucie to faktycznie nie to. PZdr :)
  14. Gratulacje przede wszystkim ukonczenia. Spora robotka i to jeszcze na start taki rozbudowany technicznie temat. Mi sie podobalo to ze film generalnie jest "rowny". A to rzadkosc raczej, szczegolnie przy debiutach. Technicznie kilka rzeczy mozna by poprawic, ale nie ma nic co by jakos bardzo mocno razilo czy ewidentnie psulo odbior calosci. No i jak na pierwsze animacje postaci to naprawde wyglada niezle. A momentami kilka postaci na raz w kadrze tam bylo... Super :) P.S. Te duze dysproporcje miedzy mrowkami a innymi robalami to specjalnie? PZdr
  15. Mnie tylko ciekawi, czy fanom produktow firmy Crytek nie wychodzi juz bokiem ta jedna jedyna pokazana na 100 sposobow dzungla? :) Pzdr
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy