Jump to content

pYo

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About pYo

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Nie deformuje Ci się obiekt z guide'ami. Musisz do niego dodać jedną kość i w jej właściwościach (Properties) wybrać w 'Use Bones From Object' obiekt który jest wyginany kośćmi, w tym przypadku jak mniemam będzie to jego parent i już. Sprawdzałem na 11.6 działa bez problemu. Jedna uwaga, jeśli masz na obiekcie weightmapy i kości używają ich do deformacji to obiekt z guide'ami nie będzie się deformował :)
  2. Tak na szybko: Będzie potrzebny dp_kit. BendyPipe.zip
  3. pYo

    Zabawy z simple skin

    Na i5 2500k (4 x 3,3GHz) kilkanaście minut w rozdzielczości 1024x1536. Ostatnia wersja w 1920x1080 liczyła się 22 minuty.
  4. Witajcie. Jakiś czas temu w wyniku wewnątrzfirmowej rywalizacji popełniłem kilka renderów twarzy z użyciem simple skin. Część świecona zwykłymi światłami a część HDRkami. Ponieważ wyszło moim zdaniem całkiem znośnie postanowiłem się z Wami podzielić. Model i tekstury pochodzą od Infinite-Realities. voila:
  5. Myślę że chodzi raczej o deficyt "siły roboczej" na rynku.
  6. Platige idzie w ślady Digital Domain ? Otworzyli "Digital Domain Institute" a tak to wygląda w oczach ich CEO:
  7. albo... "use linear workflow, Luke"
  8. pYo

    Node Editor

    Ok. z poślizgiem ale wrzucam materiały W załączniku scenka z moim materiałem, trochę tam bałagan ale i tak starałem się jakoś opisywać poszczególne klocki żeby się potem jako tako odnaleźć. Jak będą pytania chętnie odpowiem. Ze sceny wyciąłem wszystkie tekstury bo inaczej archiwum zajmowało 85MB. Teksturki do pobrania tutaj: http://www.ir-ltd.net/infinite-3d-head-scan-released/
  9. pYo

    Node Editor

    Sory :) dopiero dzisiaj przeczytałem :) Nie mam przy sobie materiałów. Wrzuce scene po powrocie z roboty.
  10. pYo

    Node Editor

    Ja swego czasu zrobiłem shader skóry który działa w każdych warunkach, oświetlany normalnie i z radiosity. Efekty w załącznikach.
  11. pYo

    Node Editor

    Z simple skin jest jednak pewien problem, nie działa z radiosity. Przy renderowaniu z oświetleniem wyłącznie z radiosity (np. HDRką) jest brany pod uwagę tylko kolor diffuse natomiast subdermis i epidermis nie są w żaden sposób uwzględniane
  12. Thx

    Widziałem album z fotosami z planu , bardzo Ciekawie to wygląda. Czekam na film , ponieważ jestem zainteresowany efektu: jak obraz cyfrowy z żywymi aktorami będzie współgrał z narracją-oczywiście w polskim wydaniu. Samo już przełożenie filmowe obrazu Bruegla jest bardzo fajne. Nie ukrywam, że tutaj miałem największe obawy, ale Lechu to Lechu kręci się po świecie i widzi jak medium cyfrowe potrafi łudzić efektem zarazem tracąc wyraz w narracji plastycznej. Szacunek dla pracy, pozdro

    Czekam wreszcie na polską sztukę w cyfrowym medium

  13. pYo

    hej.

    Tak, w czasie mojej pracy w odeonie robiłem przy filmie Majewskiego.

  14. Thx

    a o co chodzi z tym Brueglem? Pracowałeś dla Lecha Majewskiego?

  15. na kłopoty, DPont :) http://dpont.pagesperso-orange.fr/plugins/MDD_Pointer.html PC2_Pointer - 3DSMax 'pc2' format streaming. natywnie wciąga point cache z maxa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy