Jump to content

Featured Replies

Posted

Siedzę nad tym już ze 3 dni i nie mam pomysłu jak to zrobić. W uproszczeniu to ma być rzeźbiona rura którą chcę wygiąć do kształtu w layoucie (i to jest abecadło, np: spline control, kości czy curve conform). Ale dalej, taką powyginaną, muszę obracać wokół własnej osi (skręcać, obracać, jak to zwał tylko równocześnie całą na raz) i za nic nie mam pojęcia jak to zrobić...

Na chłopski rozum to najpierw powinien LW obrócić obiekt wokół tej osi (to czego nie umiem) a potem dopiero takie coś transformować do krzywej - ale on tak nie chce...

 

pomocy :)

 

A

  • Replies 2
  • Views 3.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Dzięki tysiąckrotne! Właśnie o to mi chodziło. Choć rozwiązałem to wczoraj w nocy prawie tak samo. Obiekt, do niego kość sterująca obrotem i spline control. Jakoś nie rozumiem do końca idei displacement/dp itp Ja już stary jestem :) pierwszy lightwave to był 3.5 jeszcze na Amidze :) a jako że 3D jest mi tylko dodatkiem do właściwej pracy to za bardzo się nie zagłębiam...

Jeszcze raz - dzięki!

A

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy