Jump to content

erykowal

Members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About erykowal

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kielce
  1. aaaach, zajeb........... :) problem zalatwiony pozostalo pare polygonow ale z tym szybko sobie poradze!!!! dzieki!!!!!
  2. Hej, jak najszybciej pozbyc sie trojkatow na rzecz czworobokow. Jest jakas szybka metoda - lub jakakolwiek metoda :) dzięki
  3. swietna wiadomosc!!! dzieki
  4. dzięki qba, a czy można uzyskac wartości pośrednie. Czyli nie wycinac do zera lecz np. 20% w pewnych miejscach, a w innych 100% i 0% A i czy można mieszac np. dwie normal mapy z sobą??? pozdrawiam Eryk
  5. Chce, wybrać miejsca w których będzie normal maps na przemian z refleksja. Edytowanie map normalnych odbywa się jedynie w nodach z nowymi oknami do ladowania bitmap. I jakos mam problem z tym. Laduje w rozne kanaly noda z alpha i nic. Może macie sprawdzona na to metode.
  6. erykowal

    UV z subD

    dzięki jeszcze raz!
  7. erykowal

    UV z subD

    dzięki artzgodka! Projektowalem opakowanie zaczynając od wstępnego rozłożonego wykrojnika z narysowanego szkicu. I żeby było profesjonalnie :) na rozlozonej siatce zrobiłem UV. Calosc zlozylem powyginalem jak należy i na koniec okazało się, ze opakowanie jest zbyt syntetyczne. Wiec trzeba dodac lekkich nierownosci i delikatnie je zdeformować. Wiec do tego celu idealny subd. Odpalilem TAB i calosc mapy dziwnie się porozciagala. Tak mniej więcej to wygladalo ;) Czyli w takim przypadku od samego początku powinienem pracować w trybie subd? I na rozlozonym wykrojniku w tym trybie robic UV? albo cos robie w zlej kolejności albo zle do tego podchodzę... pozdro
  8. WOW! teraz wlasnie tego mi trzeba. Dzieki za link!
  9. erykowal

    UV z subD

    Hej Mam taki problem... Robie UV i na normalnej siatce ladnie wszystko wyglada. Po zamianie na tryb subD tworza sie dziwne nierownosci na mapie. Prosba o rade jak tego unikac. pozdroEryk
  10. Siggraph 2013 i LW11,6! :) aktualizacja + nowe narzedzia:
  11. erykowal

    Octane Render

    Czesc Wiecie może, czy Oktane bedzie wspieral dynamike bullet, instancje, flocking? animacje?, czy to render pod pojedyncze wizki pozdrawiam
  12. dzięki altarian, zrobie tak jak piszesz z punktami. Kiedyś juz ten sposob do czegos innego wykorzystywalem. Jedynie jak dojde do prarticli będę miał ćwieka. Ale to zapytam. dziękuję! :)
  13. tak, o tych opcjach wiem - numerycznie wpisac odstep pomiedzy. tylko wtedy powstaje rytm ta sama odleglosc pomiedzy. Zastanawiam czy jest taka mozliwosc korzystajac z instancji aby pojedynacza instancja miala wlasciwosci blokujace wobec innych kopi. Moga sie stykac z soba ale nie moga zachodzic. Tak jak w bullet. Na przyklad chaotycznie rozsypany popcorn. Z particle chyba da rade. Chodzi o opcje w panelu Instance/Generaion/Type/Particles????, czy particle z FX'ów. Przepraszam za glupie pytanie, lecz jeszcze zupelnie przy tych tematach nie gmerałem :( Dzięki! :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy