Jump to content

UV z subD


erykowal
 Share

Recommended Posts

dzięki artzgodka!

Projektowalem opakowanie zaczynając od wstępnego rozłożonego wykrojnika z narysowanego szkicu.

I żeby było profesjonalnie :) na rozlozonej siatce zrobiłem UV. Calosc zlozylem powyginalem jak należy i na koniec okazało się, ze opakowanie jest zbyt syntetyczne. Wiec trzeba dodac lekkich nierownosci i delikatnie je zdeformować.

Wiec do tego celu idealny subd. Odpalilem TAB i calosc mapy dziwnie się porozciagala. Tak mniej więcej to wygladalo ;)

 

Czyli w takim przypadku od samego początku powinienem pracować w trybie subd?

I na rozlozonym wykrojniku w tym trybie robic UV? albo cos robie w zlej kolejności albo zle do tego podchodzę...

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

tak, dokładnie jeśli idziesz w SDS to już przed mapowaniem musisz mieć porządnie zrobioną powierzchnię z odpowiednio zagęszczoną geometrią, choć wg. mnie do tego co piszesz SDS są nie potrzebne, zwykłą geometrią można to dobrze zrobić odpowiednio ją zagęszczając, w takim przypadku SDS to tylko niepotrzebna mordęga i walka z materią ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy