klaster Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 wiec tak robie to juz kolejny miesiac i nie potrafie zrobic przez surace ciagle mi wychodzi jakos dziwnie: tak wyglada zewnatrz tak wewnatrz a tak siata co ja robie nie tak
dr Ug Napisano 23 Wrzesień 2003 Napisano 23 Wrzesień 2003 No i wszystko jasne. Albo daj Invert Normals, albo material z ustawionym 2-sided. Ew. w Properties Viewporta ustaw Force 2-sided.
klaster Napisano 23 Wrzesień 2003 Autor Napisano 23 Wrzesień 2003 no fajnie ale 2-sided dalem ale nie o to chodzi ja jeszcze wogole nie nakladałem zadnej opcji z material editor pozatym gdzie jest ten invent normals?? wiec zrobilem tym 2sided ale wychodzi mi carny kolor zewnatrz ale znalazłem fajna funkcje w surface a jest to flip normal, on odwraca to i jest tylko nie wiem czy to ma jakies znaczenie w dalszym projektowaniu
dr Ug Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 ooo, wlasnie o flip normal mi chodzilo;) Czarny masz pewnie dlatego, ze swiatlo nie dochodzi.
klaster Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 no dobra ale czy to sie nie odbije na puzniejszym projektowaniu kolejnych czesci samochodu ??
dr Ug Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Hmmmm..... zadnych znaczacych konsekwencji nie widze. Normale maja znaczenie dla wyswietlania modelu, transformacji, przyjmowania swiatla i... czas renderowania. Gdy model jest 2-sided czas renderowania tego obiektu podwaja sie. Pracuj spokojnie i poczytaj w Helpie o Normals :P
klaster Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 dobra, wielkie dzieki za odpowiedzi
Saiyan9 Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Ja mialem podobnego problema z tymi normalnymi.. ale to tylko dlatego ze nie mialem zespawanych wszystkich wierzcholkow! Zaznaczylem wszystkie.. zapodalem prawym przyciskiem menu i dalem weld verticles... no i fitko sie naprawilo ^_^
klaster Napisano 24 Wrzesień 2003 Autor Napisano 24 Wrzesień 2003 hymm spruboje zaraz twoj sposob oby to zadzialalo, bo jak dawałem na weld tam gdzje jest przyciagnie vertexow to nie chcialo mi polaczyc
dr Ug Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Klaster popraw avatar. Regulamin sie klania.
robczan Napisano 25 Wrzesień 2003 Napisano 25 Wrzesień 2003 a nie lepiej po prostu w modyfikatorze normal zaznaczyc \"unify normals\" ??
klaster Napisano 25 Wrzesień 2003 Autor Napisano 25 Wrzesień 2003 moze i mozna bylo gdybym go znalazł ale jak narzie wyszlo mi to tak siatka mi stroche nie wyszła ale poprawie to niedlogo. jeszcze kupe pracy przedemna ale cos juz uzyskałem bynajmniej mam juz jakis wyglad a nie same splainy zmienilem obrazki, ale jak na kompletnego lamera to dosc mi to wyszlo i co odziwo nie potrzebowałem wlanczac FLIP NORMALS
Rekomendowane odpowiedzi