Gość Play Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Witam wszystkich :) Niedawno zaczalem swoja przygode z 3ds max 5, moja prosba brzmi nastepujaco - prosze o tytuly ksiazek badz adresy stron na ktorych moglbym nauczyc sie tworzenia animacji, z gory dziekuje.
leander Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Hello :) Po pierwsze: zmień temat wątku na jakiś sensowny (edycja postu) Po drugie: chodzi Ci o obsluge character studio, czy ogolne zasady animacji? To co mi przychodzi na mysl z biegu: http://www.animators-online.com/html/tutorials.php - tutki do character studio http://gfx.alternative.pl/ - w katalogu stron znajdziesz kilka linkow do stron poświęconych animacji. Pozdrawiam
Gość Play Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Serdecznie dziekuje za linki do stron postaram sie cos tam znaleźć, a tak wogóle to chodzi mi o całość dotyczącą animacji, praktycznie wszystko od podstaw :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje :)
VGT Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 Wydaję mi się, że stwierdzenia: \"Niedawno zaczalem swoja przygode z 3ds max 5\" i \"nauczyc sie tworzenia animacji\" razem mogą być zabójczą mieszanką. Chyba na początek przydało by się pouczyć technik modelowania, teksturowania i oświetlenia scen, a potem brać się za animację. Nie wiem, czy starczy Ci zapału na taką ścieżkę, ale życzę wytrwałości :]
Gość Play Napisano 25 Wrzesień 2003 Napisano 25 Wrzesień 2003 Jesli chodzi o texturowanie modelowanie itd...to praca wre :) ucze sie mozna powiedziec dość szybko ale nie ma co ukrywac nadal jestem lamerem 3d :) serdecznie dziekuje za zyczenia wytrwalosci :)
xMark Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 ja mam ten sam problem co Play ale ja chcialbym zrobic animowane kreski przypominajace ludzi. i z tego zrobic mecz siatkowki. ciezko bylo by zrobic cosik takiego??
VGT Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 Moim skromnym zdaniem animacja nawet ludzi składających się z kresek, czy boxów może wyglądać efektownie, ale trzeba uzyskać realizm ich ruchu, a to już nie musi być takie proste...
Kris_R Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 A moim skromnym zdaniem zaczynanie nauki animacji od animacji postaci to dramat w jednym akcie. Bedzie bolalo - uwierz mi. Zamiast rzucac sie na duzy projekt, rob wprawki, poznawaj techniki animacji, naucz sie zasad ekspresji i motoryki ruchu.... na wymiatanie przyjdzie czas :) to dotyczy was obu. Zarowno Play jak i xMark. Zciagnijcie wodze i uczcie sie, a cierpliwosc zostanie nagrodzona!
xMark Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 ok tez tak sobie pomyslalem:D teraz zajme sie modelowanie samochodow :D
Pazur Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Rowniez proponuje zaczac od prostych rzeczy typu ozywienie kulki czy pudelka. Na takich prostych cwiczeniach i tak mozna wiele sie nauczyc, a odpada kupa problemow technicznych, ktore na 100% poznasz na wlasnej skorze jesli od razu wskoczyc w cos bardzo zlozonego. W Polsce ukazala sie ksiazka \"Cyfrowa animacja postaci\", autor G. Maestri bodajze, wprawdzie nie ma tam opisu konkretnych krokow w konkretnym pakiecie, ale jest duzo bardzo przydatnych informacji ogolnych oraz jakies cwiczenia typu animacja worka z piaskiem tak, aby wygladala jak postac, cykl chodu itd. Do samego Max\'a bylo chyba cos takiego jak czarna ksiega animatora. No i zawsze jest help, ktory o ile wiem w Maxie jest dosc rozbudowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się