gromiz Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Witam Mam taki problem skonfigurowałem MentalRay Standaolne na dwóch komputerach w celu przetestowania redneringu sieciowego. Renderuje świetnie na dwóch kompach szybkość o połowe lepsza. Problem mam taki, że w miejscu gdzie obiekt ma textury pojawia się czarne miejsce. Dziwi mnie to, bo na obydwóch kompach textury mam w takich samych katalogach, na takich samych dyskach poukładane. Pozatym na konsoli podczas renderingu jest napisane, że ładuje dane zdjęcia jpg, czyli dlaczego nie ma textur. Nie pojawiają się żadne błędy, rednering wychodzi OK, tylko brak textury. W czym może tkwić problem ? Aha zaznczam jeszcze taką rzecz, jęzeli redneruje na jednym kompie też tym renderem konsolowym, wtedy textura jest widoczna.
piotrek Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 redneruje na jednym kompie też tym renderem konsolowym, wtedy textura jest widoczna. Na obu kompach to sprawdziłeś?
gromiz Napisano 5 Wrzesień 2006 Autor Napisano 5 Wrzesień 2006 Popełniłem błąd, ża dużo już dziś siedze i renderuje/kąbinuje tu w tym wszystkim. Najpierw probowałem renderować na samym rendererze standalone na sieci i poszło, jak włączyłem motionblur to wyglądało jak by textura była, miało kolor swój, ale było to niewyraźne, że względu na ten efekt. A jeżeli renderuje samą klatkę jedną wtedy wychodzi czarne miejsce tam gdzie textura. Tylko że ja dopiero zaczynam w tym siedzieć i rednerowałem w taki sposób: mentalrayrender -v 4 test.mi -hosts i tu adresy IP. W tym wysypie informacji nie zobaczyłem jednej: API 0.0 warn 302017: test.mi, line 154046: illegal argument "mirror" for fun ction call to "maya_place2dtex" API 0.0 warn 302017: test.mi, line 154086: illegal argument "mirror" for fun ction call to "maya_place2dtex" IMG 0.0 warn 102002: type rgba not supported by jpg format, using default ty pe rgb Wcześniej znów pisało ze teksture ładuje dany plik z obrazem. Może to coś Maya źle exportuje do plików *.mi, że ten błąd jest. Dziwna sprawa ide dalej testować, może coś wykąbinuję z tymi opcjami. EDIT: Już chyba wiem o co chodzi, MentalRay 3.4.5 mam a Maya w wersji 6.0, czyli porażka. Na stronie Autodeska pisza że są niekompatybilne i chyba daltego mam te dziwne błędy różne i brak textur.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się