gowerman Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 Witam Mam jak dla mnie problem nie do przejścia a pewnie jest bardzo banalny ale cóż dopiero czwarty dzień siedzę z programem. Tworze szkielet człowieka następnie daje mu foot step tworze pare kroków i wszystko w porządku ale jak dochodzi do końca to jedną nogezgina tak jakby chciał zrobić kolejny krok i stoi na jednej nodze. Co zrobić aby po przejściu stał na dwóch nogach? I co trzeba zrobić aby np. stał tam z kilka sekund i dopiero szedł dalej siedze nad tym drugi dzień i powoli mnie trafia Z góry dziękuje za jakąś pomoc
gowerman Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 widze że nikt mi nie może pomóc. nie wiem czy problem jest prosty czy nie ale jakby komuś się chciało to będe bardzo wdzięczny
PAINbringer Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 Jeżeli ten automat, którego używasz nie potrafi tego zrobić (maxowy biped czy coś innego?) to zrób to po prostu ręcznie. Nie ma tak dobrze animacja sama się nie zrobi ;]
Shogun 3D Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 Gdzieś tutaj na forum byl zapodany link do świetnych videotutków dot. animacji bipeda. Poszukaj. A, i tak przy okazji: moim zdaniem Twój temat bardziej pasuje do działu Rigging & animation.
gregorjan Napisano 14 Wrzesień 2006 Napisano 14 Wrzesień 2006 Strona z bipedami http://exodus-art.com/html/videotut.htm przynajmniej kiedyś tam były;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się