Gość Norr Napisano 25 Wrzesień 2003 Napisano 25 Wrzesień 2003 Mam kolejny problem mam maxa r3, czytałem w trutorialach, aby zrobić text object, ale czegoś takiego nie mam w obiektach. Jest tylko w shape. A nie wiem, jak mam zrobić, aby shape miało głebokość, i było normalny, obiektem, na który można nałożyć teksturę.
VGT Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 Text w shape\'ach, to najzwyklejszy spline object. Wystarczy teraz na niego nałożyć modyfikację \'extrude\', skonwertować do editable mesh i już masz siatkę, którą możesz teksturować. Powodzenia.
Gość Norr Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 ok, wpozio, teksturowanie działa, mogę coś nałożyć. Tylko jak nałożę jakąś teksturę, to jest tylko jednolity kolor, zamiast np. rdzy.
klower Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 uzyj jeszcze modyfikatora UVW Map , to pomoze
Tomek Kosiorek Napisano 30 Wrzesień 2003 Napisano 30 Wrzesień 2003 i zamiast extrude lepiej stosowac bewel-ma bajerki:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się