Skocz do zawartości

hair/fur a gradient map


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

sytuacja taka: spline, hair and fur modifier, jako geometry (żeby z vrayem współpracował), vray material z gradient ramp na diffuse.

 

render 1 jest ok.

render 2 jest zrobiony później, żadne parametry nie są zmieniane, ustawienia wszystkie tak jak w 1, ale zdaje się brać kolor tylko z prawego boku gradienta.

 

czemu?

no i nie da się wrócić do 1, jedynie jak usunę hair and fur modifier, nadam nowy materiał na spliny, dam znowu hair and fur, to działa. ale też nie na wieczność, po jakimś czasie znów robi się jednolity kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności