Napisano 26 Wrzesień 200321 l Pytanie - może wyda się ciekawe... Jaki macie pomysł (chodzi o rodzaj techniki - ewentualnie pluginy) który może posłużyć do stworzenia animacji kropel padających, ściekających z szyby?
Napisano 27 Wrzesień 200321 l Autor Chociaż... nie :) Real FLow to osobny program, a czy nie ma jakiegos pluginu/renderera do tego?
Napisano 29 Wrzesień 200321 l A po co. W maxie robisz szybę. Potem export do RF. Tam robisz krople wody. (o tym by trzeba znaaczenie dłużej pisać). Potem znowu export cząsteczek do maxa (albo geometrii). No i render. Można się też bawić havokiem maxa. Zwykłe kulki z modyfikatorami softbody. Powodzenia.
Napisano 11 Październik 200321 l a jak wymodelowac kropelke wody ;) ? bo nie wiem troche jak wygladac ma ;>
Napisano 11 Październik 200321 l Autor Heh - deszczowych dni nie brakuje, popatrz na szybę jak wygląda. Najprościej to przekształcić sferę, ale można też zastosować nurbsy lub nawet zaprzągnąć w to patche.