Napisano 19 Wrzesień 200618 l Witam ... ... Muszę zrobić ubranie ale take do którego jest przyczepiony kawałek sztywnego obiektu ... gdy ubranie się ruszy obiekt powinien też się przemieścić trzymając się odpowiednich vertexów ubranka ale nie zmieniając swojego kształtu ... jak przyczepić stały obiekt do ubranka? ;P
Napisano 19 Wrzesień 200618 l mi sie wydaje to logiczne drogi HuNterze :) mysle ze tak samo jak sie przyczepia cloth do rigida :D
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Huter. tu masz plik maxa przeanalizuj sobie http://217.96.60.7/~angasior/body.max
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Tak tylko że trzeba przedmiotowi nadać masę. bo inaczej to materiał będzie zwisał a przedmiot będzie stał jak skała nieruchomo EDIT. WOOW mój 777 post. moja ulubiona liczba
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor Mam mały problem teraz ... animacja którą robię to napis (litery z tektury) przeczepione do jakby flagi ... troche mi to lata za bardzo gdy daje Preview ale znośnie ... daje Create ANimation i co się dzieje? Napis przyczepiony do flagi obraca się o 180 stopni i w ogóle się nie animuje ... ale w preview wszystko działa w miarę dobrze... co to ma być?
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Hmm. no wiesz. tak naprawdę reactor daleki jest od doskonałości. ale sprubuj pobawić się Physical Properies -> Mass -> friction -> Elasticity. Czasami pomaga zmniejszenie Col.Tolerance Albo najlepiej udostępnij plik (byle max7) to się zobaczy
Napisano 20 Wrzesień 200618 l Autor hmmm... zrobiłem od zera i już działa ... może wykonałem jakiś mały błąd wcześniej z którego do tej pory nie zdaje sobie sprawy ... ale liczy się, że działa ... dzięki :-)
Napisano 20 Wrzesień 200618 l pierwszy problem-czyli podczepienei czegos do vertexow miekkich :) da sie rozwiazac na jeszcze jeden sposob :) brutalnie skuteczny :) z wybranych wierzcholkow (dwoch powiedzmy, albo dowch grup) tworzymy w miekkim obiekcie Xformy (i tak sie robia na springach wiec juz bardziej to go nei zamuli, mozna robic na niewidzialnej kopi czesci obiektu, ale po cachowaniu ruchu, zeby zozstal taki sam, aruszal sie tylko interesujacy nas fragment tak jak trzeba); do tych Xform linkujemy helpera (point albo pudlo), a helpery dwa uzywamy do wyznaczenia pomiedzy ktorymi punktami bedzie zawieszony obiekt :) dzieki temu bedzie mozna mu podczepic wlasne gravity i windy, i bedzie sie mogl obracac niekoniecznie tak jak ubranie (czyli reczne wykonanie efektu masy); fajnie ze wymyslili reactory bo oszczedzaja dlubania tego co popisalem :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto