Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ...

 

 

... Muszę zrobić ubranie ale take do którego jest przyczepiony kawałek sztywnego obiektu ... gdy ubranie się ruszy obiekt powinien też się przemieścić trzymając się odpowiednich vertexów ubranka ale nie zmieniając swojego kształtu ... jak przyczepić stały obiekt do ubranka? ;P

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie wydaje to logiczne drogi HuNterze :) mysle ze tak samo jak sie przyczepia cloth do rigida :D

Napisano

Lis... powiedz mi... bo mi sie max zwalił... dobrze rozumowałem? :D

Napisano

Tak tylko że trzeba przedmiotowi nadać masę. bo inaczej to materiał będzie zwisał a przedmiot będzie stał jak skała nieruchomo

 

EDIT. WOOW mój 777 post. moja ulubiona liczba

Napisano
  • Autor

Mam mały problem teraz ... animacja którą robię to napis (litery z tektury) przeczepione do jakby flagi ... troche mi to lata za bardzo gdy daje Preview ale znośnie ... daje Create ANimation i co się dzieje? Napis przyczepiony do flagi obraca się o 180 stopni i w ogóle się nie animuje ... ale w preview wszystko działa w miarę dobrze... co to ma być?

Napisano

Hmm. no wiesz. tak naprawdę reactor daleki jest od doskonałości. ale sprubuj pobawić się Physical Properies -> Mass -> friction -> Elasticity.

 

Czasami pomaga zmniejszenie Col.Tolerance

 

Albo najlepiej udostępnij plik (byle max7) to się zobaczy

Napisano
  • Autor

hmmm... zrobiłem od zera i już działa ... może wykonałem jakiś mały błąd wcześniej z którego do tej pory nie zdaje sobie sprawy ... ale liczy się, że działa ... dzięki :-)

Napisano

pierwszy problem-czyli podczepienei czegos do vertexow miekkich :) da sie rozwiazac na jeszcze jeden sposob :) brutalnie skuteczny :)

 

z wybranych wierzcholkow (dwoch powiedzmy, albo dowch grup) tworzymy w miekkim obiekcie Xformy (i tak sie robia na springach wiec juz bardziej to go nei zamuli, mozna robic na niewidzialnej kopi czesci obiektu, ale po cachowaniu ruchu, zeby zozstal taki sam, aruszal sie tylko interesujacy nas fragment tak jak trzeba); do tych Xform linkujemy helpera (point albo pudlo), a helpery dwa uzywamy do wyznaczenia pomiedzy ktorymi punktami bedzie zawieszony obiekt :) dzieki temu bedzie mozna mu podczepic wlasne gravity i windy, i bedzie sie mogl obracac niekoniecznie tak jak ubranie (czyli reczne wykonanie efektu masy); fajnie ze wymyslili reactory bo oszczedzaja dlubania tego co popisalem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności