Jump to content

Cloth i przyklejony do ubranka przedmiot?


Huter

Recommended Posts

Witam ...

 

 

... Muszę zrobić ubranie ale take do którego jest przyczepiony kawałek sztywnego obiektu ... gdy ubranie się ruszy obiekt powinien też się przemieścić trzymając się odpowiednich vertexów ubranka ale nie zmieniając swojego kształtu ... jak przyczepić stały obiekt do ubranka? ;P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mam mały problem teraz ... animacja którą robię to napis (litery z tektury) przeczepione do jakby flagi ... troche mi to lata za bardzo gdy daje Preview ale znośnie ... daje Create ANimation i co się dzieje? Napis przyczepiony do flagi obraca się o 180 stopni i w ogóle się nie animuje ... ale w preview wszystko działa w miarę dobrze... co to ma być?

Link to comment
Share on other sites

Hmm. no wiesz. tak naprawdę reactor daleki jest od doskonałości. ale sprubuj pobawić się Physical Properies -> Mass -> friction -> Elasticity.

 

Czasami pomaga zmniejszenie Col.Tolerance

 

Albo najlepiej udostępnij plik (byle max7) to się zobaczy

Link to comment
Share on other sites

pierwszy problem-czyli podczepienei czegos do vertexow miekkich :) da sie rozwiazac na jeszcze jeden sposob :) brutalnie skuteczny :)

 

z wybranych wierzcholkow (dwoch powiedzmy, albo dowch grup) tworzymy w miekkim obiekcie Xformy (i tak sie robia na springach wiec juz bardziej to go nei zamuli, mozna robic na niewidzialnej kopi czesci obiektu, ale po cachowaniu ruchu, zeby zozstal taki sam, aruszal sie tylko interesujacy nas fragment tak jak trzeba); do tych Xform linkujemy helpera (point albo pudlo), a helpery dwa uzywamy do wyznaczenia pomiedzy ktorymi punktami bedzie zawieszony obiekt :) dzieki temu bedzie mozna mu podczepic wlasne gravity i windy, i bedzie sie mogl obracac niekoniecznie tak jak ubranie (czyli reczne wykonanie efektu masy); fajnie ze wymyslili reactory bo oszczedzaja dlubania tego co popisalem :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy