Napisano 22 Wrzesień 200618 l Mam problem w 3d max-ie z wykonaniem modeli tapicerowanych- fotel czy tez sofa, na ktorych sa zagiecia skory na krawedziach, czy tez "wklęśnięcia" od guzików. Jaka metoda mozna to najlatwiej zrobic?? moze ktos zna jakis tutorial albo po krotce poda metode? wskazowki jakies?? Z gory dzieki za info Pozdrawiam.
Napisano 22 Wrzesień 200618 l polymodelingiem? tak prosto i szybko, to na poczatek mozesz tak: chamfer box, dajesz mu kilka edgow w pionie i poziomie, konwertujesz do editable poly, przesuwasz edge tak, zeby na ich przecieciach miec vertexy, gdzie maja byc wklesniecia, wybierasz te vertexy, kilka razy teselate, wybierasz jeszcze raz te vertexy, dajesz sof selection, ustawiasz sof selection, przesuwasz troche i masz. pzdr
Napisano 23 Wrzesień 200618 l na zwykły model po dodaniu MS dorzucasz mod. edit poly i brushed modelujesz