Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem w 3d max-ie z wykonaniem modeli tapicerowanych- fotel czy tez sofa, na ktorych sa zagiecia skory na krawedziach, czy tez "wklęśnięcia" od guzików. Jaka metoda mozna to najlatwiej zrobic?? moze ktos zna jakis tutorial albo po krotce poda metode? wskazowki jakies??

 

Z gory dzieki za info

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 874
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

polymodelingiem? tak prosto i szybko, to na poczatek mozesz tak: chamfer box, dajesz mu kilka edgow w pionie i poziomie, konwertujesz do editable poly, przesuwasz edge tak, zeby na ich przecieciach miec vertexy, gdzie maja byc wklesniecia, wybierasz te vertexy, kilka razy teselate, wybierasz jeszcze raz te vertexy, dajesz sof selection, ustawiasz sof selection, przesuwasz troche i masz.

pzdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności