Napisano 24 Wrzesień 200618 l Witam, poniżej widać początki wizki łazienki. Ale jako ,że do zaawansowanych (żeby chociaż do "średnich"!) userów nie należe, napotkałem kilka problemów, których nie moge przeskoczyć. Więc tak, co by nie przedłużać: 1. Kibelek wychodzi jakoś dziwnie odrealniony na tym renderze(w sensie co zrobić, żeby nie wyglądał na "przyklejony" do ściany ) 2. Dziwny półkolisty cień pod umywalką Narazie tyle, podejrzewam że w miare kontynuowania pracy, wpadne na kolejne problemy, a wtedy niezwłocznie [po przeszukaniu pięciu milionów stron, na których nie będe umiał znaleźć odpowiedzi] poprosze o pomoc ;) Jeszcze tylko kilka wiadomości technicznych: -Światła: 6x Spotlight - 2x3 na tych "zawisach"[nie wiem jak się to nazywa ;)] - 1 na suficie -Renderuje w Vray - Primary Bounces[irr na jakości very lov ] - Secondary Bounces[Qusi-Monte Carlo na defaultowych ustawieniach] Pozdrawiam Tauku P.S Wiem że jeśli chodzi o modeling to jeszcze cieniutko u mnie, tak samo jak i wiem że puściutko jest. Więc prosze, nie krzyczcie...bardzo :) P.S.S Jako że to mój debiucik na forum, więc pozdrawiam starych wyjadaczy ;P
Napisano 24 Wrzesień 200618 l witamy i czekamy na postępy bateria w wannie kosmiczna (ale ciekawa) co to będzie to nad kibelkiem ?
Napisano 24 Wrzesień 200618 l to ma byc wizka dzienna czy nocna... uzywanie spotow itd jezeli chodzi o vray to nienajlepszy pomysl(chyba). uzywaj vraylightow i jakrobisz nocna to na obiekt ktory si ema swiecic dawaj vraylight mtl. a co do pytan ten kibelek wogole nie wyglada jak kibelek nie ma deski, sploczki i widac kanty strasznie(z amalo poly). a cien od niczego sie nie wzial, cos musi go rzucac moze od tej sfery ktora robi za lampe u gory po lewej
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Nad kibelkiem to mają być światełka ;) Chyba trzeba nad nimi jeszcze popracować :D A z wanna, to ma być tak, co by śmieszniej było - cały przepływ, temperatura i inne duperele - mają być sterowane pilotem. Na przeciwko wanny jest wcięcie w ścianie na monitor. Pozdrawiam Tauku
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Ozzyslip: vizka ma być wogole bez światła zew. ,tylko światło sztuczne :) Czyli kibelek do wymiany, ja go robiłem troche łopatologicznie, bo przez zniekształcenie sfery, potem troche kombinowania na poly, a na sam koniec meshsmooth. Ale jak widać, chyba troszke mnie przerosło, stąd też pytanie, macie może jakiś pomysł jak dobrać się do tego kibla [heh, nienajlepiej to zabrzmiało ;)], tylko błagam, nie NURBS - bo ja tego za cholere pojąć nie potrafie :/ Pozdrawiam Tauku
Napisano 24 Wrzesień 200618 l boxmodelingiem. robisz zwyklego boxa i potem tniesz i robisz generalny ksztalt low poly potem chamfery z malymi wartosciami tam gdzi chcesz ostre krawedzie i ms z 1-2 iteracjami. i nie zrazaj sie jak bedziesz mial bledy w modelu qwtedy zobacz na siatke po ms i ja przeanalizuj i sprobuj naprawic buga.
Napisano 24 Wrzesień 200618 l hmm narazie nie duzo... ja nie wiem czy tak powinno byc ale z tego co wiem to w vizkach nocnych sie uzywa przed wszystkim photometric lights... (moge sie mylic)... keep working... tak wogole to nie było mnie dwa dni :/ myslalem ze w ten weekend skoncze kuchnie, zmienialem sprzet.. no ale wystapily problemy i cały dzien skladałem poprzedniego kompa znowu wiec ostateczny render kuchni bedzie za jakis czas...
Napisano 2 Październik 200618 l No dobrze, co by nie było, że nic nie robie :) Wrzucam mały update. Dodałem kilka pieródłek, ale jescze w polu jestem. Jak obiecywałem, kilka pytań :) 1. Co zrobić że photometric lights się szybciej renderowały, o ile wogóle taka możliwość istnieje. 2. Tak samo, jak pewnie i Wam, ten kiblek dalej mi nie leży :/ Zrobiłem go boxmodelingiem, ale tyle razy już go poprawiałem, że już nie potrafie powiedzieć co jest nie tak. I tu ukłon w Waszą strone :) Narazie tyle, ale jak by komuś się narzuciły, jeszcze jakieś krytyczne uwagi to bardzo prosze :) Pozdrawiam, Tauku
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto