miwt Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 czesc..pewnie juz gdzies ktos komus to kiedys tlumaczyl ale nie moge znalezc...a mianowicie chodzi mi o polaczenie 3 filletow zbiegajach sie w jednym punkcie...moj porblem polega na tym ze nie moge uzyskac idealnie gladkiego gladkiego przejscia jakie bym chcial...i teraz moje pytanie czy jest jakis sposob na laczenie takich miejsc /jak to najlepiej robic ja staralem sie poprzec blend crv a nastepnie sweep 2 ale cos niedokonca wychodzilo jak widac...byc moze to moje wina ze zle stowrzylem krzywe blenda....ale jesli to tak to juz nie wiem jak to zrobic ...prosze was o jakas porade jakbyscie to zrobili z gory thx:)
andy_a Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 Żeby zrobić lepsze przejście możesz spróbować tam dać network’a z G2 (ale może też popsuć całkowicie ten róg) lub też zwiększyć ilość blencurve jako profili ( bo to chyba błąd wyświetlania siatki nie jest :) ) Spróbuj też wykorzystać profil jako ścieżkę jeżeli network nie pomoże. I jeszcze jedno – to wszytko jest połączone (Join) tak ?
polka dot Napisano 29 Wrzesień 2006 Napisano 29 Wrzesień 2006 ten róg powinien byc jako jeden sweep. zeby złapać continuity do tej powierzchni od frontu, zrób tam na chwile pojedyńczego surfa żeby zniknęło to łączenie które idzie od lewej strony aż do rogu. wtedy go dotnij i do niego zrób sweepa. potem wywal :) pozdrawiam bardzo 1
miwt Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 andy_a-dzieki za rady..ale wszystko probowalem co mowiles i nie wychodzilo do konca idealnie kome-hm ...moglbys to jakos namalowac co najpierw na moim obrazku...bo sie juz zglubilem totalnie...:( ale ja maruda jestem;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się