mrbogus Napisano 28 Wrzesień 2003 Share Napisano 28 Wrzesień 2003 ehh jestem początkujący... to moj pierwszy przedmiot w rzyciu :D pierwsza rzec jaka wykonalem w 3ds maxie :D z tutoriala ^^... ale trochee wprowadzilem swoich nowych metod lol :D ... no to patrzcie i placzcie ze smiechu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soshka.cg Napisano 28 Wrzesień 2003 Share Napisano 28 Wrzesień 2003 Daj może większe zblirzenie na model w drugim obrazku bo chyba nie chcesz by oceniane było to białe tło. Gratuluje debiutu i życze powodzenia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 28 Wrzesień 2003 Share Napisano 28 Wrzesień 2003 Z pewnoscia widziales przed zapostowaniem, jak nazywane sa watku na tym forum. Nie zaciekawilo Cie to? Do poczytania: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?fid=66 Nie postuj prosze takich ilustracji jak ta druga. Nic na niej nie widac, a wazy ponad 50kb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 28 Wrzesień 2003 Share Napisano 28 Wrzesień 2003 bez urazy.. zaraz przejdę do krytyki, ale rzeczywiście jest to jeden z śmiesznijeszych kadrów jakie w życiu widziałem :)) Jeśli tak zaczynasz to re-we-la-cja! po prostu nie chcę wiedzieć co będzie dalej. Jeszcze cholernie dużo pracy przed Tobą ale jak masz zacięcie to będzie dobrze. Pamiętaj, że rysować można też na papierze... piszę, to żebyś ćwiczył rysunek, chwytał kadry, myślał o płaszczyźnie a nie tylko o bryle... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrbogus Napisano 29 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2003 Dzieki za słowa krytyki ^^ ... i przepraszam Drug ... jak już mówiłem jestem poczatkującym lamerem :), wiekszego zblizenia poza tym nie moge dac poniewaz bedzie widac złącznie lufy ... i rączki hihi :] (nooob) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...