Lukx Napisano 29 Wrzesień 2002 Napisano 29 Wrzesień 2002 panowie jak zrobic zabkowana krawedz monety? ja myslalem nad zrobieniem noramlnie cylidra puzniej nadanie duzej ilosci cap segments no i w meshu extrude co drugi cap segment ale jak automatycznie zaznaczyc co drugi cap segment przeciez nei bede recznie zanaczac powiedzmy 200 segmentow!
Gotham Napisano 29 Wrzesień 2002 Napisano 29 Wrzesień 2002 A dlaczego nie załatwisz tego bump\'em??? Zrobić odpowiednią teksturę można nawet w paint... Mapowanie też jest trywialne...
Tesaurus Napisano 29 Wrzesień 2002 Napisano 29 Wrzesień 2002 Ja mam pomysl. Zamiast zaznaczac recznie kazdy elementu, zrob poprostu segment monety, taki wycinek jak serek :) a gdy juz wymodelujesz jeden taki segmencik, powielasz array\'em, laczysz elementy spawasz i gotowe. :) robisz jeden zamiast dwustu. :cool:
aatrapa Napisano 29 Wrzesień 2002 Napisano 29 Wrzesień 2002 kurcze z ust mi Tesaurus to wyjal on ma racje
Anonymous Napisano 29 Wrzesień 2002 Napisano 29 Wrzesień 2002 wlasnie nie chcialem tego zalatwic bitmapa. a pomysl Tesaurusa mi sie podoba! Dziekie. Ale myslalem ze moze jest gdzies w maxie jakas opcja do zaznaczania meshow wlasnie jakos tak sprytnie. ale dzieki z tym serkiem to naprawde sprytnie=) To misie w maxie podoba ze mozna jedna rzecz zamodelowac na 100sposobow. Dzieki jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się