Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

panowie jak zrobic zabkowana krawedz monety? ja myslalem nad zrobieniem noramlnie cylidra puzniej nadanie duzej ilosci cap segments no i w meshu extrude co drugi cap segment ale jak automatycznie zaznaczyc co drugi cap segment przeciez nei bede recznie zanaczac powiedzmy 200 segmentow!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A dlaczego nie załatwisz tego bump\'em??? Zrobić odpowiednią teksturę można nawet w paint... Mapowanie też jest trywialne...

Napisano

Ja mam pomysl. Zamiast zaznaczac recznie kazdy elementu, zrob poprostu segment monety, taki wycinek jak serek :) a gdy juz wymodelujesz jeden taki segmencik, powielasz array\'em, laczysz elementy spawasz i gotowe. :) robisz jeden zamiast dwustu. :cool:

Napisano

wlasnie nie chcialem tego zalatwic bitmapa. a pomysl Tesaurusa mi sie podoba! Dziekie. Ale myslalem ze moze jest gdzies w maxie jakas opcja do zaznaczania meshow wlasnie jakos tak sprytnie. ale dzieki z tym serkiem to naprawde sprytnie=) To misie w maxie podoba ze mozna jedna rzecz zamodelowac na 100sposobow. Dzieki jeszcze raz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności