Napisano 29 Wrzesień 200222 l panowie jak zrobic zabkowana krawedz monety? ja myslalem nad zrobieniem noramlnie cylidra puzniej nadanie duzej ilosci cap segments no i w meshu extrude co drugi cap segment ale jak automatycznie zaznaczyc co drugi cap segment przeciez nei bede recznie zanaczac powiedzmy 200 segmentow!
Napisano 29 Wrzesień 200222 l A dlaczego nie załatwisz tego bump\'em??? Zrobić odpowiednią teksturę można nawet w paint... Mapowanie też jest trywialne...
Napisano 29 Wrzesień 200222 l Ja mam pomysl. Zamiast zaznaczac recznie kazdy elementu, zrob poprostu segment monety, taki wycinek jak serek :) a gdy juz wymodelujesz jeden taki segmencik, powielasz array\'em, laczysz elementy spawasz i gotowe. :) robisz jeden zamiast dwustu. :cool:
Napisano 29 Wrzesień 200222 l wlasnie nie chcialem tego zalatwic bitmapa. a pomysl Tesaurusa mi sie podoba! Dziekie. Ale myslalem ze moze jest gdzies w maxie jakas opcja do zaznaczania meshow wlasnie jakos tak sprytnie. ale dzieki z tym serkiem to naprawde sprytnie=) To misie w maxie podoba ze mozna jedna rzecz zamodelowac na 100sposobow. Dzieki jeszcze raz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto