Gość krajew4 Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Witam Poszukujemy grafika do projektu "Hermes", który będzie w stanie wykonać grafikę do ów gry. W jej skład będą wchodzić: elementy przyrody, wszelkiej maści grunt i teren, przeszkody, budynki a także wszelkie postacie i ich animacje a także przedmioty. Gra opiera się o system "kafli/tiles-ów" dlatego preferujemy gdyby postacie mieściły się na odpowiednim wymiarze jak również grunt. Dodatkowe przeszkody mogą zajmować większy rozmiar jednak tu również lepiej gdyby obiekty były "dzielone" lub zajmowały odpowiednią wielkość. Sposób wykonania grafik jest nie do końca "ustalony" dlatego możliwa jest prawie każda technika (prócz pixelart). Technika wykonania grafiki jest jeszcze dowolna ponieważ my zajmujemy się kodem. Zapomniał bym powiedzieć jaki rzut będzie w projekcie otóż będzie podobny do takiego jak w grach : Harvest Moon (stara wersja) lub Pokemony na GB. Jeśli ktoś nie wie jak to wygląda to zapraszam do zobaczenia sceena: http://www.consoleclassix.com/info_img/Har...ScreenShot2.jpg Trochę o grze: "Mała wieś drwali w królestwie ‘Ur’. Ludzie tu żyjący prowadzą spokojne, niezmienne życie na uboczu z dala od hałasu i zgiełku dużych miast. Okoliczny las jest dla nich osłoną i pracą dzięki której mogą zarobić. Jednak wszystko to; cała statyczność zmieni się diametralnie dla pewnego młodego mężczyzny a potem całego królestwa zmieniając przyszłość" "„..Zakon Trzech” był stowarzyszeniem najemników, bandytów i złodziei a także wszystkich tych osób, które prawo Kontynentu ścigało. Za wykonywanie działań na korzyść stowarzyszenia znajdywali oni schronienie i ochronę z góry..." Pierwszy cytat jest początkiem fabuły. Są to oczywiście tylko małe fragmenty, które miały za zadanie może trochę przybliżyć sprawę. Otóż wszystko się dzieje jak można przeczytać w królestwie o nazwie 'Ur'. Cała akcja dzieje się w średniowiecznych klimatach. W grze nie znajdziemy elementów fantasy czy niesamowitych czarów i uroków lub dziwnych i przerażających stworów. Postawiliśmy by całość była dość normalną opowieścią o przygodach pewnego mężczyzny imieniem 'Irving'. Jeśli chodzi o typ gry, można powiedzieć, że jest dość nietypowy by nie powiedzieć "dziwny". W grze typem przewodnim jest przygoda jednak możemy znaleźć tu elementy turowej walki z przeróżnymi leśnymi zwierzętami i bandytami krążącymi po okolicznych drogach, lasach i krainach. Dodatkowo gra wzbogacona będzie o elementy handlu. Można będzie po części wcielić się w wędrownego handlarza i sprzedawać różne dobra z miasta do miasta po oczywiście różnych cenach, które zależeć będą od naszej reputacji, klasy dobra a także naszej umiejętności "handlu" i paru innych czynników. Bohater będzie mógł wybrać dodatkowo w dalszej przygodzie zawód którym będzie starał się podążąć. Do wyboru będzie: Kowalstwo, Złodziejstwo i Handel a dzięki każdej z nich będzie można wykuć sobie broń, ukraść ją od sprzedawcy lub wytargować niższą cene przy kupnie. Oczywiście nie zabraknie czekających na wykonanie przez gracza zadań przeróżnej maści. Gra nie będzie z serii RPG czy tym podobne. Drobna możliwość rozwoju postaci nie powstała z zamysłem by ktoś sądził, że będzie to jak już wspomniałem gra typu Role Playing Game czy tym podobne wprowadzone to zostało/zostanie by trochę urozmaicić przygodę. Dodatkowym plusem (miejmy nadzieje) będą dialogi stylizowane mniej lub bardziej na okres średniowiecza. Teraz jeśli ktoś spyta co już mamy. No więc posiadamy już prawie skończone zarządzanie postaciami, dialogi, zarządzanie mapą, kolizje, edytor map(jeszcze nie skończony) ,edytor postaci, edytor dialogów. Liste przedmiotów dostępnych w grze czyli: bronie i tym podobne. Samych broni jednoręcznych mamy przewidziane prawie 50pare no i oczywiście skończoną fabułe + opis kilku lokacji wraz z niewielkimi mapkami + kilka jakiś innych rzeczy o których zapomniałem. Pozdrawiam Rafał (krajew4) Krajewski Wszelkie dodatkowe informacje: 1. kontakt GG(5corpio) : gg: 4806677 / [email protected] 2. kontakt GG(krajew4): gg: 4382501 / pw / [email protected] Nie jest to komercyjny projekt (wyklucza to fakt, ze piszemy w D7), dlatego kasy nie bedzie ;p, w zamian wiadomo miejsce w creditsach ;]
KLICEK Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 no scrinik smakowity powodzenia chlopaki
Rekomendowane odpowiedzi