Kuba Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 Posługując się tutorialem znalezionym na tym forum wypociłem normalmapę do swojego modelu. Tak jak w tutorialu (jeszcze raz wielkie dzięki ziomuś) użyłem shadera dx9. W viewporcie wszystko w porządku, jednak przy próbie renderowania uzyskuję obraz wyłącznie mojego skromnego modelu lp. Czy ktoś wie jak to przeskoczyć?
Shogun 3D Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 A wrzuciłeś normalmapę do bumpa i nadałes ten materiał obiektowi LP?
Kuba Napisano 3 Październik 2006 Autor Napisano 3 Październik 2006 Tak, dlatego też w viewporcie po nadaniu materiału wszystko niby gra, a przy renderowaniu wychodzi model bez normal mapy
KLICEK Napisano 3 Październik 2006 Napisano 3 Październik 2006 baj de łej jak renderujesz ? z gi czy jak ? jezeli z gi to niektore silniki renderujace nie obsluguja normow i model wychodzi czysty. sprobuj skanlajnem ze swiatlem z shadowsami na on , musi dzialac
Rekomendowane odpowiedzi