Napisano 6 Październik 200618 l Przecież to jest cylinder z extrudowanymi poly. Na końcu dwa sąsiednie poly łączysz funkcją (bridge-z zakładki editable poly) dodajesz edgesa(przez connekt) do tego połączonego (bridge) poligona na dole. Podnosisz go do góry i chanferujesz do uzyskania rządanej wypukłaości. Nie wiem czy czytelnie, ale jeżeli tak to kliknij na wagę pod avatarem:D
Napisano 6 Październik 200618 l Autor Przecież to jest cylinder z extrudowanymi poly. Na końcu dwa sąsiednie poly łączysz funkcją (bridge-z zakładki editable poly) dodajesz edgesa(przez connekt) do tego połączonego (bridge) poligona na dole. Podnosisz go do góry i chanferujesz do uzyskania rządanej wypukłaości. Nie wiem czy czytelnie, ale jeżeli tak to kliknij na wagę pod avatarem:D chyba mnie nie zrozumiałeś. Mi nie chodzi o zaokrąglenia bo one już tam są. Tylko o tą barierke w tych oknach co jest na zdjęciu:) i jeszcze na dodatek tłumaczysz na podstawie maxa(bo zdjęcie napeno jest z 3dsmax a nie softimage) :D
Napisano 6 Październik 200618 l wymodelowanie tego to jakieś 10-15 min. Banalne. Zacznij z cylindrem. Nie modeluj całej wierzyczki jako jednego obiektu.
Napisano 6 Październik 200618 l Autor wymodelowanie tego to jakieś 10-15 min. Banalne. Zacznij z cylindrem. Nie modeluj całej wierzyczki jako jednego obiektu. Chwila. u góry są dwa obrazki. Na jednym jest mój model a na drugim oryginalne zdjęcie. Wierzyczka jest gotowa tylko brakuje mi tej barierki. Przecierz pisze że chodzi mi o barierke a nie o wierzyczke i wiem żeby nie modelować całej wierzyczki z jednego obiektu :P
Napisano 6 Październik 200618 l :D NO to przecierz ta barierka to box z extrudami i inset'ami. A te pół zaokrąglenia na dole jak wierzyczkę robisz i wsio.