Jump to content

goral

Members
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    podhale

goral's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputation

  1. Ale przecierz to jest wartość cienia. Ustawienie, ze tak powiem, jak mocno ma być widoczny...
  2. a jakie masz ustawienia renderowania?bo to ważne i jak masz słabą jakość to możliwe ze pojawią sie "mrówki". Ja też kiedyś miałem to samo. Zmieniłem ustawienia renderowania i wszystko było OK:)
  3. 1. Nie wiedziałem ze chodzi ci o równomierne znikanie. Napisałeś ze chcesz aby coś było nie widoczne od pewnego momentu:) 2. Też kiedyś miałem podobne problemy. Robiłem jakąś tam animacje a animowany przedmiot wogóle inaczej sie zachowywał. Spróbuj zrobić ten dym od początku:) W introductions to xsi firmy DT jest pojazd który wypuszcza dym z rury wydechowej. Może trzeba poszukać tutka:D
  4. Kto mi powie dlaczego podczas pierwszego renderingu cień obiektu jest przy następnym nie ma....:/
  5. Siema wszystkim.Dawno mnie tu nie było ale wróciłem:D Szukam kogoś kto bawił sie ze światłami. Próbuje wyrenderować wirtualne mieszkanie ale nie wychodzi mi to zbytnio profesionalnie dlatego potrzebuje pomocy przy światłach i renderowaniu:D mój gg:2055878 lub mail: goralesko(at)o2.pl Czekam na wsparcie. Albo może znacie jakieś dobre tutki odnośnie lights & rendering
  6. pod klawiszem 6 masz Layer Control i tam możesz sobie wyłączyć co nie chcesz zeby było renderowane a potem od której klatki chcesz to sobie włącz:)
  7. A próbowałeś innej opcji rozkladania tekstury poza rozwijaniem?
  8. coś nadal jest nie tak: pod przycisk wyslij jest podłaczony kod: on (release) { to = "[email protected]"; loadVariables ("send_mail_3.php", "_root.data", "POST"); _root.play(); Teraz tak: Wszystko znajduje sie w symbolu "form" Jeśli w tym momencie naciskam "wyślij" to laduje on klatke z głównego timeline bo jest _root.play(); a jeśli zmienie na play(); to ładuje klatke z symbolu form czyli dobrze a jeśli zmienie na _root.form.play(); to nic nie robi jak klinke na przycisk. wiec zostawiam na play() ale i tak nie wysyła wiadomości. Nawet jak wszędzie zmienie na _root.form......
  9. powiedzcie mi coś takiego: " loadVariables ("send_mail_3.php", "_root.data", "POST"); // adres serwera, na ktorym znajduje sie skrypt obslugujacy, zmienne z poziomu _root, metoda wysylania danych POST, najczesciej uzywana przy wysylaniu danych z formularza" czy te zmienne muszą być na głównej listwie czasowej? Bo ja aktualnie mam cały formularz do wysyłania maili w symbolu czyli na "wewnętrznej" listwie czasowej....
  10. a czy ktoś moze mi pomóc z tym mailem bo nie wiem ale coś żle robie bo u mnie nie działa...:(
  11. no nie mówie ze jest jakaś niesamowita ale to jest moja 3 strona flash:P
  12. WItam wszystkich bo dawno mnie tu ne było:) Mam pytanie odnośnie ładowanej strony flash. A mianowicie preloader pokazywany jest dopiero po uzyskaniu 52%. nie wiem czmeu tak sie dzieje ale jak zrobie inny preloader (inne wykonanie oraz inny ActionScript) to i tak dalej jes to samo. Drugie pytanie: czy ktoś ma skrypt PHP do wysyłania maili z poziomu strony flash? tu jest link do strony i przy okazji mozecie ją ocenić... http://www.bachul.region-rabka.pl/flash/eye/ :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
  13. Nie rozumiem. Ale jeśli ci skaluje troche w scenie to masz może właczone Geometry Aproximation w scenie a w renderze wyłaczone.....
  14. Nie wiem czemu tak sie dzieje u ciebie ale jak ja zapisze jakąś scene to zostaje wszystko poustawiane jak jest....:> chyba ze mówimy o czymś innym :) np. jak ustawie UNDO na 1 i zapisze scene to jest dalej ustawiony po odpaleniu sceny.... Przeczytałe twojego posta jeszcze raz i chba źle go zrozumiałem...:) chodzi ci za kazdym razem jak dajesz nową scene zeby było poustawiane.....sorki że żle przeczytałem
  15. goral

    export mapy

    Co znaczy tryb multiple? Nie rozumiem malowania na niżeszej warstwie. Przecierz ta górna warstwa zasłania ci dolną i nie widzisz co namalowałeś....
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy