Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ponownie. Walczę dalej hehe. Tym razem zabrałem sie za multilight, a raczej próbowałem.. Nie wiem czy ja coś robię nie tak, czy program swiruje, ale po skończonym renderingu mam pustą zakładkę multilight. Oczywiście przed zapuszczeniem renderu zaznaczyłem ją w opcjach..

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

michal zeby uzywac multilight jak sama nazwa wskazuje trzeba chyba minimalnie 2 emitery ;) napewno bedzie dzialac

Napisano
  • Autor

muszę chyba dodać sobie avatara, żeby było widać, że nie wyglądam na idiotę:D

mam w scenie obiekt składający się z 8 brył z materiałem emitera. Pytanie brzmi: Czy aby korzystać z funkcji ml, należy zrobic coś więcej niż tylko zahaczyć opcję w ustawieniach renderingu? Dodam, ze hd mam wyłączone.. dzięki:)

 

chyba, ze program traktuje jako jeden emiter wszystkie bryły, nawet gdy nie są połączone...sprawdzę to..dzięki:)

Napisano

niezależnie od tego czy chcesz czy nie to zawsze

 

bryła składająca sie z wielu elementów = 1 emiter

 

chodzi o bryły(osobne obiekty) - możesz uzyc opcji detach żeby rozdzielić.

 

---------------------------------------------------

 

ML ma u niektórych problemy z działaniem ze względu na używanie HDRII w scenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności