Napisano 4 Październik 200618 l Witam ponownie. Walczę dalej hehe. Tym razem zabrałem sie za multilight, a raczej próbowałem.. Nie wiem czy ja coś robię nie tak, czy program swiruje, ale po skończonym renderingu mam pustą zakładkę multilight. Oczywiście przed zapuszczeniem renderu zaznaczyłem ją w opcjach..
Napisano 4 Październik 200618 l Witam michal zeby uzywac multilight jak sama nazwa wskazuje trzeba chyba minimalnie 2 emitery ;) napewno bedzie dzialac
Napisano 5 Październik 200618 l Autor muszę chyba dodać sobie avatara, żeby było widać, że nie wyglądam na idiotę:D mam w scenie obiekt składający się z 8 brył z materiałem emitera. Pytanie brzmi: Czy aby korzystać z funkcji ml, należy zrobic coś więcej niż tylko zahaczyć opcję w ustawieniach renderingu? Dodam, ze hd mam wyłączone.. dzięki:) chyba, ze program traktuje jako jeden emiter wszystkie bryły, nawet gdy nie są połączone...sprawdzę to..dzięki:)
Napisano 5 Październik 200618 l niezależnie od tego czy chcesz czy nie to zawsze bryła składająca sie z wielu elementów = 1 emiter chodzi o bryły(osobne obiekty) - możesz uzyc opcji detach żeby rozdzielić. --------------------------------------------------- ML ma u niektórych problemy z działaniem ze względu na używanie HDRII w scenie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto