Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc mam taki problem potrzebuje stworzyc realistycznie wygladajacy material na opakowanie od proszku, oteksturowany model jest w załączniku, cos tam wariowałem z tym materiałem ale efekty jak widac mierne

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a teraz idź do lazienki i wyjmij takie opakowanie takiego proszku. pokręć sobie nim w jedną i drugą strone... i co widzisz? refleksy, odbicia otoczenia i połysk. materiał z jakiego zbudowana jest taka trorba to plastik (dokładniej polichlorek winylu). charakteryzuje go odporność na rozciąganie, wytrzymałość materiałowa i właśnie ten ciekawy blask powierzchni.

więc dodaj Twojemu proszkowi trochę błysku jakimś Vraymtl, DGSem czy nawet Raytracem i po sprawie.

 

Pozdrawiam

Napisano

oka dzieki pomęczyłem troche i coś tam wyszło, co prawda troche sztucznie ale mysle ze nie jest tragicznie, zobaczcie sami. materiał raytrace, anisotropic, reflect-faloff, drugi jpeg to samo z troche innymi wartościami

Napisano

Torba jest "za miętko" pogięta. Powinny być ostre, proste fragmenty zagięć. Nie wiem czemu dałeś materiał anizotropowy na plastik. Faloff ustaw na fresnell jeżeli już tak chcesz to robić. Odbić nie rozmywaj za bardzo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności