żółty Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 czesc mam taki problem potrzebuje stworzyc realistycznie wygladajacy material na opakowanie od proszku, oteksturowany model jest w załączniku, cos tam wariowałem z tym materiałem ale efekty jak widac mierne
tweety Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 a teraz idź do lazienki i wyjmij takie opakowanie takiego proszku. pokręć sobie nim w jedną i drugą strone... i co widzisz? refleksy, odbicia otoczenia i połysk. materiał z jakiego zbudowana jest taka trorba to plastik (dokładniej polichlorek winylu). charakteryzuje go odporność na rozciąganie, wytrzymałość materiałowa i właśnie ten ciekawy blask powierzchni. więc dodaj Twojemu proszkowi trochę błysku jakimś Vraymtl, DGSem czy nawet Raytracem i po sprawie. Pozdrawiam
Hynol Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 ...Ale przy takim białym otoczeniu skutek może być słabo zauważalny. Musisz zróżnicować otoczenie lub użyć mapy HDRI w slocie enviroment.
żółty Napisano 5 Październik 2006 Autor Napisano 5 Październik 2006 oka dzieki pomęczyłem troche i coś tam wyszło, co prawda troche sztucznie ale mysle ze nie jest tragicznie, zobaczcie sami. materiał raytrace, anisotropic, reflect-faloff, drugi jpeg to samo z troche innymi wartościami
Hynol Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 Torba jest "za miętko" pogięta. Powinny być ostre, proste fragmenty zagięć. Nie wiem czemu dałeś materiał anizotropowy na plastik. Faloff ustaw na fresnell jeżeli już tak chcesz to robić. Odbić nie rozmywaj za bardzo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się