Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanko jak moge wykonać ścianę z cegieł tak żeby miejsca pomiędzy cegłami byłu wklęsłe a same cegły wypukłe?

Czy musze tu użyć bump jeśli tak to jak i gdzie mam ją umieścić próbowałem w materiałach w zakładce bump ale wtedy jest płytkie wgłębienie i nie wiem jak mam zrobić głębsze??

HELP

 

Podaje przykład ściany i zaznaczam że to nie ja zrobiłem ale bym chciał mieć podobny efekt nie wiem jak to zrobić!!!

 

A co do kanapy

Nie wiem jak zrobić w maxsie kanape z takimi wypukłościami na oparciu naprzykład

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 790
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak chcesz głębsze wgłębienie to najlepjej poprzez displace, zależnie od tego czym renderujesz masz różne displacy do wyboru.

jako displace map użyj czegoś co ma czarną zaprawę i białe cegły (np. w maksie był procedural shader którego można tak ustawić, nazywało to się tile albo brick nie pamiętam)

 

a co do kanapy, po prostu wymodelować. jeśli nie umiesz modelować to radzę przeczytać tutki o modelowaniu znajdujące się pod Help => Tutorials.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności