Gość graffik3d Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Mam pytanko jak moge wykonać ścianę z cegieł tak żeby miejsca pomiędzy cegłami byłu wklęsłe a same cegły wypukłe? Czy musze tu użyć bump jeśli tak to jak i gdzie mam ją umieścić próbowałem w materiałach w zakładce bump ale wtedy jest płytkie wgłębienie i nie wiem jak mam zrobić głębsze?? HELP Podaje przykład ściany i zaznaczam że to nie ja zrobiłem ale bym chciał mieć podobny efekt nie wiem jak to zrobić!!! A co do kanapy Nie wiem jak zrobić w maxsie kanape z takimi wypukłościami na oparciu naprzykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 jak chcesz głębsze wgłębienie to najlepjej poprzez displace, zależnie od tego czym renderujesz masz różne displacy do wyboru. jako displace map użyj czegoś co ma czarną zaprawę i białe cegły (np. w maksie był procedural shader którego można tak ustawić, nazywało to się tile albo brick nie pamiętam) a co do kanapy, po prostu wymodelować. jeśli nie umiesz modelować to radzę przeczytać tutki o modelowaniu znajdujące się pod Help => Tutorials. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi