furion2006 Napisano 24 Październik 2006 Share Napisano 24 Październik 2006 Witam. Chcialbym się dowiedzieć jak w 3ds max 7 zrobić ładne niebo (niebo pogodne z paroma chmurami ) slonce a także drzewa (rowniez łądne zielone). Znam zaledwie podstawy 3dmaxa i prosilbym raczej o dokladne instrukcje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remedy Napisano 24 Październik 2006 Share Napisano 24 Październik 2006 Nie chcę się mądrować ale proponowałbym przerobić choćby kilka podstawowych tutoriali (na przykład z naszego serwisu). Zresztą modelowanie to jedno a teksturowanie to co innego. Proponuję najpierw zacząć od modelowania tego lasu (box modeling powinien się sprawdzić w tym przypadku). Jeżeli natrafisz na jakiś problem to pytaj, bo pytanie typu "jak zrobić sobie ładny las i śliczne, bajkowe niebo" jest przynajmniej nietaktowne, leniu jeden. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
furion2006 Napisano 24 Październik 2006 Autor Share Napisano 24 Październik 2006 to znaczy...chodzi o to ze nie wiem od czego zacząc...z drzewami to bym mysle sobie jakos poradził ale z niebem mam problem. Nire wiem czy mam je zrobi tak zeby bylo widoczne tylko z jednej strony...zwykla plansza której przypisujesz tlo-niebo? Chodzi mi tylko oglnie o sposob..tak samo jak slonce. kule zrobie ale co potem..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remedy Napisano 24 Październik 2006 Share Napisano 24 Październik 2006 Tu masz tutorial do drzewka: http://www.max3d.pl/tut.php?id=218 a tu do chmurki: http://www.max3d.pl/tut.php?id=144 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi