Napisano 24 Październik 200618 l Witam. Chcialbym się dowiedzieć jak w 3ds max 7 zrobić ładne niebo (niebo pogodne z paroma chmurami ) slonce a także drzewa (rowniez łądne zielone). Znam zaledwie podstawy 3dmaxa i prosilbym raczej o dokladne instrukcje. Pozdrawiam
Napisano 24 Październik 200618 l Nie chcę się mądrować ale proponowałbym przerobić choćby kilka podstawowych tutoriali (na przykład z naszego serwisu). Zresztą modelowanie to jedno a teksturowanie to co innego. Proponuję najpierw zacząć od modelowania tego lasu (box modeling powinien się sprawdzić w tym przypadku). Jeżeli natrafisz na jakiś problem to pytaj, bo pytanie typu "jak zrobić sobie ładny las i śliczne, bajkowe niebo" jest przynajmniej nietaktowne, leniu jeden. :)
Napisano 24 Październik 200618 l Autor to znaczy...chodzi o to ze nie wiem od czego zacząc...z drzewami to bym mysle sobie jakos poradził ale z niebem mam problem. Nire wiem czy mam je zrobi tak zeby bylo widoczne tylko z jednej strony...zwykla plansza której przypisujesz tlo-niebo? Chodzi mi tylko oglnie o sposob..tak samo jak slonce. kule zrobie ale co potem..?
Napisano 24 Październik 200618 l Tu masz tutorial do drzewka: http://www.max3d.pl/tut.php?id=218 a tu do chmurki: http://www.max3d.pl/tut.php?id=144