kru Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 mialem sie zmiescic w 800 faceach jest 844 :( a i tak nogi troche \"puscilem\" moze wiecie co moge zoptymalizowac? wszelkie komentarze, uwagi, rady mile widziane na szczescie mozliwe ze zalozenie sie zmieni i bede mogl zrobic 1000 faceowy model :) . Wtedy zrobie lydki i uda, doadam faceow na twarz i zrobie \"koniec zeber\" - zeskok w okolicy brzucha. Co jeszcze wg was?
Petrik Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 raczej juz nieczego nie opieraj na tej siatce... 844 face\'y to troche zaduzo jak na takiego \"humanoida\".
kru Napisano 3 Październik 2003 Autor Napisano 3 Październik 2003 gdzie bys zmniejszyl liczbe faceow? co bys poprawil??
-=AjaS=- Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 Witaj Oj panie zale┐y do czego jest to obiekt................ tz. jak go bŕd▒ ogl▒daŠ czy z FPP czy RTS bo jak do RTS to by siŕ pociacha│o............ a jak do FPP to trzeba by siŕ zastanowiŠ nad jego charakterystycznymi punktami w ubraniu i na tym siŕ skupiŠ chyba ┐e to bŕdzie postaŠ do pornola 3D he he he lub pla┐y naturystˇw...................heeeeeeeeee Ale tak na powa┐nie to trzeba zmieniŠ to co zakreÂli│em na obrazku.................. Czyli kolana i okolice krocza i dupka co za du┐o tam nadrobi│e ........... Pozdrawiam -=Tanatos=- [lol2]
kru Napisano 3 Październik 2003 Autor Napisano 3 Październik 2003 obiekt jest do rpg-a [rzut izometryczny z mozliowoscia sterowania kamera] dzieki za rzeczowa korekte
darkelf Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 witam, moim zdaniem obiekt ma za duzo szczegolow w 1 miejscu, a za malo w 2... przyklad: tors ma troche rozwalony na bok, i prezentuje hmm... sie troche post-arnoldowato ;p. to samo z rekami, zbudowales je chyba z 10 katow ;p... a wystarcza 8-katy, a nawet 6 :). dupe moim zdaniem mozesz powalic, bo kazdy bohater popindala w gaciach ;p, wiec dupe uciac hehe. Glowa chyba troche za szczegolowa, jak na izometryczny rpg, i tak tego nie bedzie widac. Widze ze na zgieciach chciales zrobic 2 slicey zeby ladnie sie wszystko zginalo, ale moim zdnaiem w takich rozmiarach czleka nie bedzie tego za bardzo widac :). No tak tyle, pracuj dalej a bedize kul ;P.
kru Napisano 4 Październik 2003 Autor Napisano 4 Październik 2003 ok troche pozmienialem. Moge robic nawet do 1000 polly (prace nad nad wydajniejszym enginem w toku! :D), wiec mozna sobie pozwolic na luz. teraz jest dokladnie 878 polly i wprowadzielem wszystko co chcialem. nie wiem tylko czy nos nie powinien sie skadac zamiast z trzech plaszczyzn to z czterech? teraz jest taki trojkatny, nie wiem jak to bedzie wygladac w grze... Tanatos: na razie robie golasa. Ubrania beda robione osobno. potem sie model potnie i bedzie sie podmieniac siatki, w zaleznosci co postac zalozy. Sa moze jeszcze jakies lepsze rozwiaznia ( pomijajac podmiane calego modelu?) o co chodzi z tym kroczem? - tam jest jeden vert - scalajacy dwie polowy i dwa - po bokach - \"brzegi\" stawow biodrowych... zamieszcze zblizenie moze mi wytlumaczysz co bys dokladnie zmienil. darkelf: reka jest zbudowana z 8 katow troche go zwezilem. (nadal jest przypakowany, ale znasz graczy ktorzy lubia grac chucherkami???;) ) obawiam sie teraz o szerokosc bioder - wczesniej tryskal z niego testosteron teraz nie nie wiem czy nie wyglada zbyt kobieco... co do tylka (oraz innych mozliwosci ciecia ilosci vertow) masz racje ale skoro liczba dopuszczalnych polly wzrosla to zostawie :) (nie mniej cenna uwaga na przyszlosc) gdzie on ma tego garba? myslalem ze zrobilem mu ladne \"kaptury\" i lopatki a nie garba!!! (zalacze img siatki plecow to moze mi wskazesz jak Ci sie bedzie chcialo)
Petrik Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 teraz wyglada lepiej, ale popraw jeszcze tylek , rece , dlonie, nadgarstki.
darkelf Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 no tak, jak pokazal petrik, to poprawic :)... pozatym pokaz go z boku, to stwierdze czy na pewno ma garba, cyz to tylko zludzenie optyczne :P... acha, i rece :P(zmniejsze je troche :). i chyba uda sa za chude, w porownaniu do przepakowanej klaty :). I mowie ci, ze lepiej zrobic mniej niz wiecej :)... a jezeli to jest rpg izometryczny, to naprawde powinienes pomyslec nad. np. kroczem, bo jest zdecydowawnie za skomplikowane, w stosunku do np. tych lopatek. rezygnujesz z paru poligonkow w kroczu, dajesz pare z tylu, bo na razie to te plecy sie srednio preezentuja, mysle ze lepiej byloby je zostawic plaskie :). co do pakernosci, to wlasnie ostatnio jest moda na chudzielcow(morrowind :D)...
Rtsd2 Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 Tez tak mysle za duzo na klacie...za mało na głowie...chyba ze to robot bedzie...to zwracam uwagi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się