Skocz do zawartości

low polly - czlowiek (i inne humanoidy oparte na tej siatce w przyszlosci)

Featured Replies

Napisano

mialem sie zmiescic w 800 faceach

 

jest 844 :(

 

a i tak nogi troche \"puscilem\"

 

moze wiecie co moge zoptymalizowac?

 

wszelkie komentarze, uwagi, rady mile widziane

 

na szczescie mozliwe ze zalozenie sie zmieni i bede mogl zrobic 1000 faceowy model :) . Wtedy zrobie lydki i uda, doadam faceow na twarz i zrobie \"koniec zeber\" - zeskok w okolicy brzucha. Co jeszcze wg was?

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

raczej juz nieczego nie opieraj na tej siatce... 844 face\'y to troche zaduzo jak na takiego \"humanoida\".

Napisano
  • Autor

gdzie bys zmniejszyl liczbe faceow? co bys poprawil??

 

Napisano

Witaj

 

Oj panie zale┐y do czego jest to obiekt................ tz. jak go bŕd▒ ogl▒daŠ czy z FPP czy RTS bo jak do RTS to by siŕ pociacha│o............ a jak do FPP to trzeba by siŕ zastanowiŠ nad jego charakterystycznymi punktami w ubraniu i na tym siŕ skupiŠ chyba ┐e to bŕdzie postaŠ do pornola 3D he he he lub pla┐y naturystˇw...................heeeeeeeeee

 

Ale tak na powa┐nie to trzeba zmieniŠ to co zakreÂli│em na obrazku..................

Czyli kolana i okolice krocza i dupka co za du┐o tam nadrobi│e ...........

 

Pozdrawiam -=Tanatos=-

[lol2]

Napisano
  • Autor

obiekt jest do rpg-a [rzut izometryczny z mozliowoscia sterowania kamera]

 

dzieki za rzeczowa korekte

Napisano

witam, moim zdaniem obiekt ma za duzo szczegolow w 1 miejscu, a za malo w 2...

przyklad: tors ma troche rozwalony na bok, i prezentuje hmm... sie troche post-arnoldowato ;p.

to samo z rekami, zbudowales je chyba z 10 katow ;p...

a wystarcza 8-katy, a nawet 6 :).

dupe moim zdaniem mozesz powalic, bo kazdy bohater popindala w gaciach ;p, wiec dupe uciac hehe.

Glowa chyba troche za szczegolowa, jak na izometryczny rpg, i tak tego nie bedzie widac.

Widze ze na zgieciach chciales zrobic 2 slicey zeby ladnie sie wszystko zginalo, ale moim zdnaiem w takich rozmiarach czleka nie bedzie tego za bardzo widac :).

No tak tyle, pracuj dalej a bedize kul ;P.

Napisano
  • Autor

ok troche pozmienialem. Moge robic nawet do 1000 polly (prace nad nad wydajniejszym enginem w toku! :D), wiec mozna sobie pozwolic na luz.

 

teraz jest dokladnie 878 polly i wprowadzielem wszystko co chcialem. nie wiem tylko czy nos nie powinien sie skadac zamiast z trzech plaszczyzn to z czterech? teraz jest taki trojkatny, nie wiem jak to bedzie wygladac w grze...

 

Tanatos: na razie robie golasa. Ubrania beda robione osobno. potem sie model potnie i bedzie sie podmieniac siatki, w zaleznosci co postac zalozy. Sa moze jeszcze jakies lepsze rozwiaznia ( pomijajac podmiane calego modelu?)

 

o co chodzi z tym kroczem? - tam jest jeden vert - scalajacy dwie polowy i dwa - po bokach - \"brzegi\" stawow biodrowych... zamieszcze zblizenie moze mi wytlumaczysz co bys dokladnie zmienil.

 

darkelf: reka jest zbudowana z 8 katow

troche go zwezilem. (nadal jest przypakowany, ale znasz graczy ktorzy lubia grac chucherkami???;) ) obawiam sie teraz o szerokosc bioder - wczesniej tryskal z niego testosteron teraz nie nie wiem czy nie wyglada zbyt kobieco...

co do tylka (oraz innych mozliwosci ciecia ilosci vertow) masz racje ale skoro liczba dopuszczalnych polly wzrosla to zostawie :) (nie mniej cenna uwaga na przyszlosc)

gdzie on ma tego garba? myslalem ze zrobilem mu ladne \"kaptury\" i lopatki a nie garba!!! (zalacze img siatki plecow to moze mi wskazesz jak Ci sie bedzie chcialo)

Napisano

teraz wyglada lepiej, ale popraw jeszcze tylek , rece , dlonie, nadgarstki.

Napisano

no tak, jak pokazal petrik, to poprawic :)... pozatym pokaz go z boku, to stwierdze czy na pewno ma garba, cyz to tylko zludzenie optyczne :P...

acha, i rece :P(zmniejsze je troche :).

i chyba uda sa za chude, w porownaniu do przepakowanej klaty :).

I mowie ci, ze lepiej zrobic mniej niz wiecej :)...

a jezeli to jest rpg izometryczny, to naprawde powinienes pomyslec nad. np. kroczem, bo jest zdecydowawnie za skomplikowane, w stosunku do np. tych lopatek. rezygnujesz z paru poligonkow w kroczu, dajesz pare z tylu, bo na razie to te plecy sie srednio preezentuja, mysle ze lepiej byloby je zostawic plaskie :).

co do pakernosci, to wlasnie ostatnio jest moda na chudzielcow(morrowind :D)...

Napisano

Tez tak mysle za duzo na klacie...za mało na głowie...chyba ze to robot bedzie...to zwracam uwagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności