Napisano 27 Październik 200618 l Oto probleM: Wyrzeźbiłem siedzenie (fotel) cos podobnego do tego: i zrobiłem poduszke która miał na fotel spadac z wys. 1m ale ta poduszkasię ześlizguje... Poduszka ma reactor Cloth, cloth collection ,a fotel RigCollection; co robie źle?
Napisano 27 Październik 200618 l po pierwsze nie rób poduszki clothem tylko Soft body( tak samo jak cloth tylko inne ikonki). Dalej poduszka ci się ześlizguje because jest śliska i fotel też jest śliski :) tak więc zaznacz poduszkę i fotel i kliknij na property editor reactora i podciągnij wartość Friction (współczynnik tarcia). ALE: z doświadczenia wiem że poduszki z reactora to kapa. lepiej dodaj do poduszki modyfikator FFD i ustaw ją sobie jak chcesz. A faudki modeluj ręcznie lub. pędzlem paint deform z editable poly
Napisano 28 Październik 200618 l paint deform to też kapa więc zostaje modelowanie ręczne :p Pójdzie szybciej niż zmagania z tymi wynalazkami.
Napisano 28 Październik 200618 l co wy się tak tego paint deforma czepiacie? do niektórych rzeczy jest dobry
Napisano 28 Październik 200618 l Autor proble ześliwiwania jest rozwiazny thx; Teraz zaczałem robic drugi fotelik tylko: 1. Poduszka nie wpada do środka (jakby cos ją hamowało) 2. Cały układ nie chce opaś na boxa który jest podłożem... http://img222.imageshack.us/img222/8206/1qn0.jpg
Napisano 28 Październik 200618 l Zaznacz fotel lub wszystko co jest w ridig body collection, otwórz property editor reactora i zaznacz Concave Mesh (czy jakoś tak)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto