Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Oto probleM:

Wyrzeźbiłem siedzenie (fotel) cos podobnego do tego:

5A-DUBLINO%20fotel.jpg

i zrobiłem poduszke która miał na fotel spadac z wys. 1m ale ta poduszkasię ześlizguje... Poduszka ma reactor Cloth, cloth collection ,a fotel RigCollection; co robie źle?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze nie rób poduszki clothem tylko Soft body( tak samo jak cloth tylko inne ikonki).

 

Dalej poduszka ci się ześlizguje because jest śliska i fotel też jest śliski :)

tak więc zaznacz poduszkę i fotel i kliknij na property editor reactora i podciągnij wartość Friction (współczynnik tarcia).

 

ALE: z doświadczenia wiem że poduszki z reactora to kapa. lepiej dodaj do poduszki modyfikator FFD i ustaw ją sobie jak chcesz. A faudki modeluj ręcznie lub. pędzlem paint deform z editable poly

Napisano

co wy się tak tego paint deforma czepiacie? do niektórych rzeczy jest dobry

Napisano

Zaznacz fotel lub wszystko co jest w ridig body collection, otwórz property editor reactora i zaznacz Concave Mesh (czy jakoś tak)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności