p2xyo Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Oto probleM: Wyrzeźbiłem siedzenie (fotel) cos podobnego do tego: i zrobiłem poduszke która miał na fotel spadac z wys. 1m ale ta poduszkasię ześlizguje... Poduszka ma reactor Cloth, cloth collection ,a fotel RigCollection; co robie źle?
Lis Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 po pierwsze nie rób poduszki clothem tylko Soft body( tak samo jak cloth tylko inne ikonki). Dalej poduszka ci się ześlizguje because jest śliska i fotel też jest śliski :) tak więc zaznacz poduszkę i fotel i kliknij na property editor reactora i podciągnij wartość Friction (współczynnik tarcia). ALE: z doświadczenia wiem że poduszki z reactora to kapa. lepiej dodaj do poduszki modyfikator FFD i ustaw ją sobie jak chcesz. A faudki modeluj ręcznie lub. pędzlem paint deform z editable poly
Master Kiełbaster Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 paint deform to też kapa więc zostaje modelowanie ręczne :p Pójdzie szybciej niż zmagania z tymi wynalazkami.
maczuga Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 co wy się tak tego paint deforma czepiacie? do niektórych rzeczy jest dobry
p2xyo Napisano 28 Październik 2006 Autor Napisano 28 Październik 2006 proble ześliwiwania jest rozwiazny thx; Teraz zaczałem robic drugi fotelik tylko: 1. Poduszka nie wpada do środka (jakby cos ją hamowało) 2. Cały układ nie chce opaś na boxa który jest podłożem... http://img222.imageshack.us/img222/8206/1qn0.jpg
Lis Napisano 28 Październik 2006 Napisano 28 Październik 2006 Zaznacz fotel lub wszystko co jest w ridig body collection, otwórz property editor reactora i zaznacz Concave Mesh (czy jakoś tak)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się