Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

764 face-y . moge sobie pozwolic na wiecej. zrobie mu jeszcze kly. co jeszcze poprawic? robilem z glowy... czy to wyglada jak niedzwiedz wogole?

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to czekam na teksturki:D (szkoda, ┐e nie ma pazurkˇw - i chyba szyjka za d│uga:D)

 

Pozdr

Giorgione

 

Napisano

witam.

bo do pierwszego to nie wyglada troche jak neidzwiedz, ale jfany model ;p... ma fajne takie ciezkie lapy, szje popraw :).

(jezzeli to do tego samego rpga, to chyba za duzo polys :P )

Napisano
  • Autor

ok poprawilem proporcje - mam nadzieje ze teraz sie zgadzaja. bralem ze strony

 

http://www.larryrivers.com/brownbearsize.htm

 

cos pomiedzy tym najwiekszym a prawie najwiekszym - jesli mozecie to oberknijcie czy sie zgadza na wasze oko, bo niestety w wingsie nie dziala import obrazkow wiec robilem na czuja. Oprocz tego dorobilem mu kly, i dodalem stawy w kostkach. liczba trojkatow wzrosla do 904, ale podobno engine to udzwignie... ( najwyzej sie zmieni maszyne docelową he he :D)

 

textury naloze jak juz sie bedzie wszystko zgadzac z proporcjami i jak zrobie riga.

Napisano

ja bym porozsuwal te vertexy, troche zblizyl glowe do reszty misia ( bo wyglada jakby byl synem zyrafy ). troche chyba za duzo face\'ow zuzyles na glowe.

Napisano

petrik, on te podwojne linie tworzy w celu lepszego animowania :)... (tak mi sie wydaje)

co do najnowszego pica, to za maly troche ryjek, i szyja za chuda.

Napisano

wlasnie jak ta zrobi to mu sie lepiej bedzie animowalo, zgiecia beda ladniejsze i model bedzie wygladal duzo lepiej.

Napisano
  • Autor

ok - wprowadzilem sugerowane przez was poprawki. To juz jest wersja finalna. chce juz przejsc do riga bo zaczyna mnie to juz nuzyc :(. Jesli jeszcze jest cos nie tak to poprawie ale update zobaczycie juz z tekstura. Niestety Jak przejde do nastepnego etapu to nie bede mogl sie cofnac bo riga i tex robie w innym programie niz mesh.

 

szyjke skrocilem ( choc nieznacznie bo niedzwiedzie, z twego co widzialem na fotach, maja calkiem dlugie szyje! - zwlaszcza te stare)

 

dzieki za korekty

Napisano

no mozliwe, nie przeprowadzalem testow, ale wydaje mi sie ze chekadeng po to to robi :)... ale z 2 strony, to to moze byc potrzebne jezeli ten misio ma fikac fikolki, biegac i wykonywac rozne figury etc :P...

Napisano

o wlasnie, co najpierw lepiej robic, unwrap i texa, czy rig??(taki maly offtopic :P).

Napisano
  • Autor

misio ma lazic, machac lapami, gryzc i... stawac na tylnych lapach. Nie wiem jak sobie z tym poradzi. Wlasnie dlatego robie riga najpierw - z ciekawosci. Do tej pory najpierw robilem textury. Ale to chyba nie ma znaczenia... (?)

 

Co do stawow - pierwszy raz sie spotykam z tym zeby robic takie duze odlegolsci miedzy krawedziami - zawsze robilem male i dzialalo ok. Ale poslucham rady starszych i wyprobuje takie rozwiazanie

Napisano

jesli zawsze robiles takie male odleglosci i nie sprawialo ci to problemu to ok. ale z doswiadczenia wiem ze latwiej sie rigguje i ze ladniej to wyglada jak odleglosci sa wieksze.

sprubuj zrobic to tak jak na snapie nizej, czyli : te pary vertexow zaznaczone na zolto polacz, te vertexy ktore poprzednio \"rozsuwales\" poprowadz wedlug czerwonej lini. i poprzesuwaj te z zielonymi strzalkami, ponadto powieksz mu troche glowe bo ma za mala i zbliz ja jeszcze troszeczke do reszty ciala.

Napisano
  • Autor

masz racje - dzieki! sprawdzilem - taki sposób tworzenia stawow jest o wiele, wiele lepszy!!

 

jeszcze raz dzieki

Napisano
  • Autor

zrobilem texy i riga.

 

wiem ze texturka ma kilka niedociagniec, ale mam juz dosc tego modelu wiec poprawie.......... kiedys :P

 

 

wiem ze to nieprofesjonalne podejscie, ale coz... :P

Napisano
  • Autor

ze skalna to niezauwazylem - ale faktycznie, na tych screenach przynajmniej, tak troche wyglada. masz moze jakisd pomysl jak zlikwidowac ten efekt? moze blur?

 

 

a z rigiem co jest nie tak? niedzwiedz biega i wszystko dobrze sie uklada! a ten stojacy moze dlatego dziwnie wyglada bo jest dziki skrot...

 

Napisano

moim zdnaiem, za duzo sie na tej skorze dzieje, to jest siersc i w koncu na siersci nie ma takich dziwnych przeswitow etc :)... pozatym z riggiem, zobacz dokladniej ze cos ci sie rozjezdza teksturka na nodze, w tym staniu :)...

PS. pokaz jak chodzi :D... ostatnio musze sie pobawic animacja ;D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności