Napisano 3 Październik 200321 l 764 face-y . moge sobie pozwolic na wiecej. zrobie mu jeszcze kly. co jeszcze poprawic? robilem z glowy... czy to wyglada jak niedzwiedz wogole?
Napisano 3 Październik 200321 l No to czekam na teksturki:D (szkoda, ┐e nie ma pazurkˇw - i chyba szyjka za d│uga:D) Pozdr Giorgione
Napisano 3 Październik 200321 l witam. bo do pierwszego to nie wyglada troche jak neidzwiedz, ale jfany model ;p... ma fajne takie ciezkie lapy, szje popraw :). (jezzeli to do tego samego rpga, to chyba za duzo polys :P )
Napisano 4 Październik 200321 l Autor ok poprawilem proporcje - mam nadzieje ze teraz sie zgadzaja. bralem ze strony http://www.larryrivers.com/brownbearsize.htm cos pomiedzy tym najwiekszym a prawie najwiekszym - jesli mozecie to oberknijcie czy sie zgadza na wasze oko, bo niestety w wingsie nie dziala import obrazkow wiec robilem na czuja. Oprocz tego dorobilem mu kly, i dodalem stawy w kostkach. liczba trojkatow wzrosla do 904, ale podobno engine to udzwignie... ( najwyzej sie zmieni maszyne docelową he he :D) textury naloze jak juz sie bedzie wszystko zgadzac z proporcjami i jak zrobie riga.
Napisano 4 Październik 200321 l ja bym porozsuwal te vertexy, troche zblizyl glowe do reszty misia ( bo wyglada jakby byl synem zyrafy ). troche chyba za duzo face\'ow zuzyles na glowe.
Napisano 4 Październik 200321 l petrik, on te podwojne linie tworzy w celu lepszego animowania :)... (tak mi sie wydaje) co do najnowszego pica, to za maly troche ryjek, i szyja za chuda.
Napisano 4 Październik 200321 l wlasnie jak ta zrobi to mu sie lepiej bedzie animowalo, zgiecia beda ladniejsze i model bedzie wygladal duzo lepiej.
Napisano 4 Październik 200321 l Autor ok - wprowadzilem sugerowane przez was poprawki. To juz jest wersja finalna. chce juz przejsc do riga bo zaczyna mnie to juz nuzyc :(. Jesli jeszcze jest cos nie tak to poprawie ale update zobaczycie juz z tekstura. Niestety Jak przejde do nastepnego etapu to nie bede mogl sie cofnac bo riga i tex robie w innym programie niz mesh. szyjke skrocilem ( choc nieznacznie bo niedzwiedzie, z twego co widzialem na fotach, maja calkiem dlugie szyje! - zwlaszcza te stare) dzieki za korekty
Napisano 4 Październik 200321 l no mozliwe, nie przeprowadzalem testow, ale wydaje mi sie ze chekadeng po to to robi :)... ale z 2 strony, to to moze byc potrzebne jezeli ten misio ma fikac fikolki, biegac i wykonywac rozne figury etc :P...
Napisano 4 Październik 200321 l o wlasnie, co najpierw lepiej robic, unwrap i texa, czy rig??(taki maly offtopic :P).
Napisano 4 Październik 200321 l Autor misio ma lazic, machac lapami, gryzc i... stawac na tylnych lapach. Nie wiem jak sobie z tym poradzi. Wlasnie dlatego robie riga najpierw - z ciekawosci. Do tej pory najpierw robilem textury. Ale to chyba nie ma znaczenia... (?) Co do stawow - pierwszy raz sie spotykam z tym zeby robic takie duze odlegolsci miedzy krawedziami - zawsze robilem male i dzialalo ok. Ale poslucham rady starszych i wyprobuje takie rozwiazanie
Napisano 4 Październik 200321 l jesli zawsze robiles takie male odleglosci i nie sprawialo ci to problemu to ok. ale z doswiadczenia wiem ze latwiej sie rigguje i ze ladniej to wyglada jak odleglosci sa wieksze. sprubuj zrobic to tak jak na snapie nizej, czyli : te pary vertexow zaznaczone na zolto polacz, te vertexy ktore poprzednio \"rozsuwales\" poprowadz wedlug czerwonej lini. i poprzesuwaj te z zielonymi strzalkami, ponadto powieksz mu troche glowe bo ma za mala i zbliz ja jeszcze troszeczke do reszty ciala.
Napisano 16 Październik 200321 l Autor masz racje - dzieki! sprawdzilem - taki sposób tworzenia stawow jest o wiele, wiele lepszy!! jeszcze raz dzieki
Napisano 16 Październik 200321 l Autor zrobilem texy i riga. wiem ze texturka ma kilka niedociagniec, ale mam juz dosc tego modelu wiec poprawie.......... kiedys :P wiem ze to nieprofesjonalne podejscie, ale coz... :P
Napisano 17 Październik 200321 l hmm teksturka rzeczywiscie, taka skalna ;D... i z rigiem cos zrob :/...
Napisano 17 Październik 200321 l Autor ze skalna to niezauwazylem - ale faktycznie, na tych screenach przynajmniej, tak troche wyglada. masz moze jakisd pomysl jak zlikwidowac ten efekt? moze blur? a z rigiem co jest nie tak? niedzwiedz biega i wszystko dobrze sie uklada! a ten stojacy moze dlatego dziwnie wyglada bo jest dziki skrot...
Napisano 17 Październik 200321 l moim zdnaiem, za duzo sie na tej skorze dzieje, to jest siersc i w koncu na siersci nie ma takich dziwnych przeswitow etc :)... pozatym z riggiem, zobacz dokladniej ze cos ci sie rozjezdza teksturka na nodze, w tym staniu :)... PS. pokaz jak chodzi :D... ostatnio musze sie pobawic animacja ;D.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto