kru Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 764 face-y . moge sobie pozwolic na wiecej. zrobie mu jeszcze kly. co jeszcze poprawic? robilem z glowy... czy to wyglada jak niedzwiedz wogole?
giorgione Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 No to czekam na teksturki:D (szkoda, ┐e nie ma pazurkˇw - i chyba szyjka za d│uga:D) Pozdr Giorgione
darkelf Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 witam. bo do pierwszego to nie wyglada troche jak neidzwiedz, ale jfany model ;p... ma fajne takie ciezkie lapy, szje popraw :). (jezzeli to do tego samego rpga, to chyba za duzo polys :P )
kru Napisano 4 Październik 2003 Autor Napisano 4 Październik 2003 ok poprawilem proporcje - mam nadzieje ze teraz sie zgadzaja. bralem ze strony http://www.larryrivers.com/brownbearsize.htm cos pomiedzy tym najwiekszym a prawie najwiekszym - jesli mozecie to oberknijcie czy sie zgadza na wasze oko, bo niestety w wingsie nie dziala import obrazkow wiec robilem na czuja. Oprocz tego dorobilem mu kly, i dodalem stawy w kostkach. liczba trojkatow wzrosla do 904, ale podobno engine to udzwignie... ( najwyzej sie zmieni maszyne docelową he he :D) textury naloze jak juz sie bedzie wszystko zgadzac z proporcjami i jak zrobie riga.
Petrik Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 ja bym porozsuwal te vertexy, troche zblizyl glowe do reszty misia ( bo wyglada jakby byl synem zyrafy ). troche chyba za duzo face\'ow zuzyles na glowe.
darkelf Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 petrik, on te podwojne linie tworzy w celu lepszego animowania :)... (tak mi sie wydaje) co do najnowszego pica, to za maly troche ryjek, i szyja za chuda.
Petrik Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 wlasnie jak ta zrobi to mu sie lepiej bedzie animowalo, zgiecia beda ladniejsze i model bedzie wygladal duzo lepiej.
kru Napisano 4 Październik 2003 Autor Napisano 4 Październik 2003 ok - wprowadzilem sugerowane przez was poprawki. To juz jest wersja finalna. chce juz przejsc do riga bo zaczyna mnie to juz nuzyc :(. Jesli jeszcze jest cos nie tak to poprawie ale update zobaczycie juz z tekstura. Niestety Jak przejde do nastepnego etapu to nie bede mogl sie cofnac bo riga i tex robie w innym programie niz mesh. szyjke skrocilem ( choc nieznacznie bo niedzwiedzie, z twego co widzialem na fotach, maja calkiem dlugie szyje! - zwlaszcza te stare) dzieki za korekty
darkelf Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 no mozliwe, nie przeprowadzalem testow, ale wydaje mi sie ze chekadeng po to to robi :)... ale z 2 strony, to to moze byc potrzebne jezeli ten misio ma fikac fikolki, biegac i wykonywac rozne figury etc :P...
darkelf Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 o wlasnie, co najpierw lepiej robic, unwrap i texa, czy rig??(taki maly offtopic :P).
kru Napisano 4 Październik 2003 Autor Napisano 4 Październik 2003 misio ma lazic, machac lapami, gryzc i... stawac na tylnych lapach. Nie wiem jak sobie z tym poradzi. Wlasnie dlatego robie riga najpierw - z ciekawosci. Do tej pory najpierw robilem textury. Ale to chyba nie ma znaczenia... (?) Co do stawow - pierwszy raz sie spotykam z tym zeby robic takie duze odlegolsci miedzy krawedziami - zawsze robilem male i dzialalo ok. Ale poslucham rady starszych i wyprobuje takie rozwiazanie
darkelf Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 ehh, ta animacja ://... musze poszukac jakis tutkow na ten temat :P.
Petrik Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 jesli zawsze robiles takie male odleglosci i nie sprawialo ci to problemu to ok. ale z doswiadczenia wiem ze latwiej sie rigguje i ze ladniej to wyglada jak odleglosci sa wieksze. sprubuj zrobic to tak jak na snapie nizej, czyli : te pary vertexow zaznaczone na zolto polacz, te vertexy ktore poprzednio \"rozsuwales\" poprowadz wedlug czerwonej lini. i poprzesuwaj te z zielonymi strzalkami, ponadto powieksz mu troche glowe bo ma za mala i zbliz ja jeszcze troszeczke do reszty ciala.
kru Napisano 16 Październik 2003 Autor Napisano 16 Październik 2003 masz racje - dzieki! sprawdzilem - taki sposób tworzenia stawow jest o wiele, wiele lepszy!! jeszcze raz dzieki
kru Napisano 16 Październik 2003 Autor Napisano 16 Październik 2003 zrobilem texy i riga. wiem ze texturka ma kilka niedociagniec, ale mam juz dosc tego modelu wiec poprawie.......... kiedys :P wiem ze to nieprofesjonalne podejscie, ale coz... :P
darkelf Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 hmm teksturka rzeczywiscie, taka skalna ;D... i z rigiem cos zrob :/...
kru Napisano 17 Październik 2003 Autor Napisano 17 Październik 2003 ze skalna to niezauwazylem - ale faktycznie, na tych screenach przynajmniej, tak troche wyglada. masz moze jakisd pomysl jak zlikwidowac ten efekt? moze blur? a z rigiem co jest nie tak? niedzwiedz biega i wszystko dobrze sie uklada! a ten stojacy moze dlatego dziwnie wyglada bo jest dziki skrot...
darkelf Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 moim zdnaiem, za duzo sie na tej skorze dzieje, to jest siersc i w koncu na siersci nie ma takich dziwnych przeswitow etc :)... pozatym z riggiem, zobacz dokladniej ze cos ci sie rozjezdza teksturka na nodze, w tym staniu :)... PS. pokaz jak chodzi :D... ostatnio musze sie pobawic animacja ;D.
Anonymous Napisano 17 Październik 2003 Napisano 17 Październik 2003 ja bym mu przemodelowal facjate , i to tak od podstaw Petrik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się