Skocz do zawartości

low polly - misio


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

764 face-y . moge sobie pozwolic na wiecej. zrobie mu jeszcze kly. co jeszcze poprawic? robilem z glowy... czy to wyglada jak niedzwiedz wogole?

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam.

bo do pierwszego to nie wyglada troche jak neidzwiedz, ale jfany model ;p... ma fajne takie ciezkie lapy, szje popraw :).

(jezzeli to do tego samego rpga, to chyba za duzo polys :P )

Napisano

ok poprawilem proporcje - mam nadzieje ze teraz sie zgadzaja. bralem ze strony

 

http://www.larryrivers.com/brownbearsize.htm

 

cos pomiedzy tym najwiekszym a prawie najwiekszym - jesli mozecie to oberknijcie czy sie zgadza na wasze oko, bo niestety w wingsie nie dziala import obrazkow wiec robilem na czuja. Oprocz tego dorobilem mu kly, i dodalem stawy w kostkach. liczba trojkatow wzrosla do 904, ale podobno engine to udzwignie... ( najwyzej sie zmieni maszyne docelową he he :D)

 

textury naloze jak juz sie bedzie wszystko zgadzac z proporcjami i jak zrobie riga.

Napisano

ok - wprowadzilem sugerowane przez was poprawki. To juz jest wersja finalna. chce juz przejsc do riga bo zaczyna mnie to juz nuzyc :(. Jesli jeszcze jest cos nie tak to poprawie ale update zobaczycie juz z tekstura. Niestety Jak przejde do nastepnego etapu to nie bede mogl sie cofnac bo riga i tex robie w innym programie niz mesh.

 

szyjke skrocilem ( choc nieznacznie bo niedzwiedzie, z twego co widzialem na fotach, maja calkiem dlugie szyje! - zwlaszcza te stare)

 

dzieki za korekty

Napisano

no mozliwe, nie przeprowadzalem testow, ale wydaje mi sie ze chekadeng po to to robi :)... ale z 2 strony, to to moze byc potrzebne jezeli ten misio ma fikac fikolki, biegac i wykonywac rozne figury etc :P...

Napisano

misio ma lazic, machac lapami, gryzc i... stawac na tylnych lapach. Nie wiem jak sobie z tym poradzi. Wlasnie dlatego robie riga najpierw - z ciekawosci. Do tej pory najpierw robilem textury. Ale to chyba nie ma znaczenia... (?)

 

Co do stawow - pierwszy raz sie spotykam z tym zeby robic takie duze odlegolsci miedzy krawedziami - zawsze robilem male i dzialalo ok. Ale poslucham rady starszych i wyprobuje takie rozwiazanie

Napisano

jesli zawsze robiles takie male odleglosci i nie sprawialo ci to problemu to ok. ale z doswiadczenia wiem ze latwiej sie rigguje i ze ladniej to wyglada jak odleglosci sa wieksze.

sprubuj zrobic to tak jak na snapie nizej, czyli : te pary vertexow zaznaczone na zolto polacz, te vertexy ktore poprzednio \"rozsuwales\" poprowadz wedlug czerwonej lini. i poprzesuwaj te z zielonymi strzalkami, ponadto powieksz mu troche glowe bo ma za mala i zbliz ja jeszcze troszeczke do reszty ciala.

Napisano

zrobilem texy i riga.

 

wiem ze texturka ma kilka niedociagniec, ale mam juz dosc tego modelu wiec poprawie.......... kiedys :P

 

 

wiem ze to nieprofesjonalne podejscie, ale coz... :P

Napisano

ze skalna to niezauwazylem - ale faktycznie, na tych screenach przynajmniej, tak troche wyglada. masz moze jakisd pomysl jak zlikwidowac ten efekt? moze blur?

 

 

a z rigiem co jest nie tak? niedzwiedz biega i wszystko dobrze sie uklada! a ten stojacy moze dlatego dziwnie wyglada bo jest dziki skrot...

 

Napisano

moim zdnaiem, za duzo sie na tej skorze dzieje, to jest siersc i w koncu na siersci nie ma takich dziwnych przeswitow etc :)... pozatym z riggiem, zobacz dokladniej ze cos ci sie rozjezdza teksturka na nodze, w tym staniu :)...

PS. pokaz jak chodzi :D... ostatnio musze sie pobawic animacja ;D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności