Skocz do zawartości

material editor oraz material/map browser, problem z podgladem materialow

Featured Replies

Napisano

Witam jestem poczatkujacym uzytkownikiem maxa i mam problem ktory zaobserowoalem jak narazie jedynie przy korzystaniu z zestawu tekstur - architectural materials w 3ds max 8 & 9. W polu podgladu materialu w oknie material editor oraz material/map browser nie pokazuje mi w sposob wlasciwy probkek (standardowo na kuli badz szescianie ) materialow. tzn widac tylko nalozony kolor diffuse bez tekstury. Nastomiast w oknach viewport oraz na renderach wszystko wyglada jak nalezy. Dodam ze ze standardowym zestawem tekstur maxa jest ok. W maxie 7 i wczesniejszych problem nie wystepuje . Posiadam Widowsa XP sp2 (wraz z aktualizacjami do dnia dzisejszego) oraz wszystkie aktualne sterowniki oraz najnowszego directa.

Podzespoly kluczowe - ATI Radeon 9800 pro oraz AMD Athlon 3200 Xp.

Czy ktorys z uzytwkonikow r9800 spotkal sie z podobnym problemem ? za odpowiedz badz podpowiedz z gory dziekuje.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 905
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sprawdź czy w ustawieniach MAP w cześći COORDINATES nie masz zahaczonej opcji USE REAL WORLD SCALE.

(Możliwe że w maxie tego nie ma bo ja pracuję na VIZ 2006)

 

Jeżeli jest zahaczone to po prostu te mapy są na próbkach wyświetlane z bardzo dużym tilingiem i dlatego ich nie widać.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności