Napisano 29 Październik 200618 l Witam jestem poczatkujacym uzytkownikiem maxa i mam problem ktory zaobserowoalem jak narazie jedynie przy korzystaniu z zestawu tekstur - architectural materials w 3ds max 8 & 9. W polu podgladu materialu w oknie material editor oraz material/map browser nie pokazuje mi w sposob wlasciwy probkek (standardowo na kuli badz szescianie ) materialow. tzn widac tylko nalozony kolor diffuse bez tekstury. Nastomiast w oknach viewport oraz na renderach wszystko wyglada jak nalezy. Dodam ze ze standardowym zestawem tekstur maxa jest ok. W maxie 7 i wczesniejszych problem nie wystepuje . Posiadam Widowsa XP sp2 (wraz z aktualizacjami do dnia dzisejszego) oraz wszystkie aktualne sterowniki oraz najnowszego directa. Podzespoly kluczowe - ATI Radeon 9800 pro oraz AMD Athlon 3200 Xp. Czy ktorys z uzytwkonikow r9800 spotkal sie z podobnym problemem ? za odpowiedz badz podpowiedz z gory dziekuje.
Napisano 30 Październik 200618 l Sprawdź czy w ustawieniach MAP w cześći COORDINATES nie masz zahaczonej opcji USE REAL WORLD SCALE. (Możliwe że w maxie tego nie ma bo ja pracuję na VIZ 2006) Jeżeli jest zahaczone to po prostu te mapy są na próbkach wyświetlane z bardzo dużym tilingiem i dlatego ich nie widać. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto