Skocz do zawartości

material editor oraz material/map browser, problem z podgladem materialow


Gość tym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem poczatkujacym uzytkownikiem maxa i mam problem ktory zaobserowoalem jak narazie jedynie przy korzystaniu z zestawu tekstur - architectural materials w 3ds max 8 & 9. W polu podgladu materialu w oknie material editor oraz material/map browser nie pokazuje mi w sposob wlasciwy probkek (standardowo na kuli badz szescianie ) materialow. tzn widac tylko nalozony kolor diffuse bez tekstury. Nastomiast w oknach viewport oraz na renderach wszystko wyglada jak nalezy. Dodam ze ze standardowym zestawem tekstur maxa jest ok. W maxie 7 i wczesniejszych problem nie wystepuje . Posiadam Widowsa XP sp2 (wraz z aktualizacjami do dnia dzisejszego) oraz wszystkie aktualne sterowniki oraz najnowszego directa.

Podzespoly kluczowe - ATI Radeon 9800 pro oraz AMD Athlon 3200 Xp.

Czy ktorys z uzytwkonikow r9800 spotkal sie z podobnym problemem ? za odpowiedz badz podpowiedz z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sprawdź czy w ustawieniach MAP w cześći COORDINATES nie masz zahaczonej opcji USE REAL WORLD SCALE.

(Możliwe że w maxie tego nie ma bo ja pracuję na VIZ 2006)

 

Jeżeli jest zahaczone to po prostu te mapy są na próbkach wyświetlane z bardzo dużym tilingiem i dlatego ich nie widać.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności