szakal555 Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Mówie że jestem zielony w tym,ale chciałem sie zapytac bo jak robicie samochod to zrzucacie jego zdjecia,ale gdzie do maxa?Próbowałem i nic błąd, nie wiem moze do PHOTOSHOPA???pomożcie
tadzio Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 Musisz zrobic sobie na podstawie blueprinta. Prosze bardzo, zobacz sobie np to: http://www.3dm3.com/tutorials/car3/
damusTo Napisano 30 Październik 2006 Napisano 30 Październik 2006 OK masz tu linki to tutka dla bardzo poczatkujacych, nie zrażaj sie 1 czescią jest wynikiem eh pewnych rozgrywek intelektualnych ale tez moze być przydatna jeśli startujesz natomias 2 kolejne chyba stanowia odpowiedz na twoje pytanie, bo troche jesteś nie precyzyjny, wiec luknij >>tutaj
szakal555 Napisano 31 Październik 2006 Autor Napisano 31 Październik 2006 o dzieki DamusTo pomół mi twó tutek ale mam jeszcze jedne problem.Już wszystko zrobilem te rysunki z tych bokow .I jak juz to ma mto chyba to trzeba splajnami obrysowac?bo czytalem w innym,ale zastanawiam sie ja kto zrobic.?
mirach Napisano 31 Październik 2006 Napisano 31 Październik 2006 Wiesz, z samochodami to jest tak, jedni robią splajnami, inni poly a jeszcze inni w NURBSach. Popatrz sobie po sieci po tutorialach, powinienes znalesc opis robienia samochodow w rozny sposob. Na poczatek polecam http://www.3dtotal.com pozdrawiam Mirach
szakal555 Napisano 1 Listopad 2006 Autor Napisano 1 Listopad 2006 Zrobilem te wszystkie pikczery wiecie w oknie perspektive mam to wszyustko ale teraz nie moge zrobic tej bryly czy jako tam.Tak wim ze niektorzy to robia splajnami polly albo innym ale jak.Czytalem sporo artykoło i pisze tylko o splajnach i dalej tego nei moge zrobic:(Prosze o pomoc, jelsi ktos wie jak to zrobic.