Jump to content

tadzio

Members
  • Content Count

    2,279
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

tadzio last won the day on December 13 2009

tadzio had the most liked content!

Community Reputation

188 Excellent

1 Follower

About tadzio

  • Rank
    desperados

City (optional)

  • Miasto
  1. Witam,

    piszę w imieniu jednego z magazynów należących do Software Press, którego tematyka jest w całości poświęcona filmom 3d. W szczególności pragniemy poruszyć temat związany z post-produkcją, technologią oraz o wszystkim co ma związek z filmem tego rodzaju.

    Jesteśmy magazynem internetowym angielskojęzycznym.

    Chciałabym prosić o pomoc w przygotowaniu tutorialu o wybranej przez państwa tematyce ewentualnie o kontakt do osoby, która chciałaby podjąć współpracę z nami.

     

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,

    Aleksandra Golonka ([email protected])

  2. bardzo pozytywnie Śrami :) swietne materialy. gratuluje i pozdrawiam t.
  3. master of the craft. pieknie. gratuluje i pozdrawiam.
  4. Czesc Ci Adamie. Co ja moge powiedzie... czego bys jeszcze nie wiedzial... Gdy tylko pusciales mi muzyke i pokazales storyboard juz wiedzialem ze bedzie dobrze, juz czulem ten klimat. Ciesze sie ze idziesz ciagle do przodu, i trwasz w tym. Wielki szacunek, za wytrwalosc i wiedze. Czekam na final. Pozdrawiam t. [ps: za stare dobre czasy: "yyy....its nice, but move the chair more on left, put curtain in the window, music more classic, more life in the room" he he he h :D ]
  5. KaeMS- dzieki. Zwykle maxowe volumetryki i animowany scatter, wyrenderowane na oddzielnych pasach. Byc moze jeszcze jakies ujecie zrobie. Nvidia- ja akurat skladam w fusion. PS do stilli. After, fusion, nuke itd itp do video. dzieki i pozdrawiam
  6. a ode mnie prosty test compositingu (1280x720 wiec prosze sobie wlaczyc fullscreena:): pozdrawiam
  7. Fusion ma to juz od dosc dawna tez ;) to tak co by dolac oliwy do ognia :P
  8. Sprobuj narysowac sobie vectory zgodnie ze sciezka pojazdu np w indesignie czy shopie i pokombinowac z nimi w maxie z light materialem z opacity i mblurem. pozdrawiam
  9. Witam. Etyr, Temporal- tak LWF. Blekit to glownie korekcja koloru w ps. Plasti, arev- 3ci poszedl w odstawke, byl niedopracowany i zbedny tu. MaGuu- bo to nie miala byc wizka stricte wizka, jak dla dewelopera, tylko taka... mieciusia scenka(?) ;) peter_f- dzieki wielkie. omen155mo- fikaśś chlopaku? he he ;p pozdro pedro hcpiter-diff bialy, mapka drewna w HRglossach i bumpie Mort- dzieki. Jeszcze sie nie animuje;) lucek, Tores, Czeczen- ziarno kwestia gustu. Dof... sam nie wiem... Krzesla b.barry, moga roznic sie troche wzgledem oryginalu, ale roznice (chyba) nie sa wielkie. Wentylacja i halogeny - korzystalem z istniejacy planow pomieszczenia (troche przerobilem je dla wlasnych potrzeb, ale ust halo i klimy wzgledem okien zostawilem). Dziekuje i pozdrawiam. t.
  10. Witam. Szybka pracka zrobiona just for fun. Mam nadzieje ze Wam sie spodoba. Pozdrawiam. tadzio EDIT: Witam. Usunalem 3 obrazek, bo w sumie mialy byc tylko dwa pierwsze jako "calosc". Trzeci byl troche wymuszony,zastanawialem sie nad nim, ale jednak nie pasuje tu wiec odpada. ps- niebawem odpisze ;)
  11. Zdaje mi sie ze jest tak jak pisze Mirach. Tez tak w pracy mielismy. Na stacji renderujacej mozesz miec zainstalowanego triala maxa i bedzie dzialalo. pozdrawiam t.
  12. Dżunior o... tak romanowo ;) Fajnie fajnie :) pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy